اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

90 پروژه در اردبیل افتتاح می‌شود

فرماندار اردبیل از افتتاح 90 پروژه عمرانی، ‌اقتصادی همزمان با سوم خرداد در اردبیل خبر داد.

90 پروژه در اردبیل افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر عصر امروز در جلسه مشترک شورای اداری و امور بانوان و خانواده شهرستان اردبیل اظهار داشت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 210 میلیارد تومان همزمان با سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر در شهرستان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل مسکن مهر، طرح هادی، واحدهای تولیدی و کارخانجات مختلف است که به همین مناسبت در مرکز استان افتتاح می‌شود.

دبیر در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو و ضرورت اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه حماسه سیاسی خاطرنشان کرد: 309 شعبه ثبت‌نام اخذ رأی و 591 صندوق آرا در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در مرکز استان برای اخذ رأی در انتخابات شکل می‌گیرد.

این مسئول اضافه کرد: از این تعداد شعبه، 94 شعبه ثبت‌نام مشترک در روستاها و 27 شعبه ثابت و سیار صرفاً برای انتخابات ریاست جمهوری در روستاها به شکل سیار و مابقی شعب در شهرستان اردبیل آماده اخذ رأی مردم می‌باشد.

وی بیان کرد: 745 نفر در شوراهای اسلامی شهر و روستای اردبیل ثبت‌نام کردند که 164 نفر مربوط به شهرستان اردبیل است و بقیه نیز در شهرستان هیر و روستاهای اردبیل ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل از استخدام در دستگاه‌های اجرایی شهرستان اردبیل خبر داد و یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی در این زمینه باید اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف داشته باشند چرا که اگر قرار است نیرویی جذب شود باید با عدالت و رعایت تمام ضوابط صورت بگیرد.

دبیر در ادامه سخنان خود از مقاوم‌سازی بیش از 8 هزار واحد مسکونی در شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: سهمیه مقاوم‌سازی مسکن در سال 91 به صورت کامل اجرا شده است.

وی با اشاره به هفته سلامت و شعار امسال با عنوان فشار خون را جدی بگیریم، افزود: 121 واحد بهداشتی و درمانی در شهر و روستا و 10 تیم سیار و اکیپ داوطلب دانشجویی از افراد بالای 30 سال تست فشار خون به صورت رایگان در شهرستان اردبیل به عمل می‌آورند.

دبیر تصریح کرد: ‌این حرکت خود به برطرف کردن مشکلات و معایب حوزه بهداشت و درمان منجر شده و بهتر از هر زمان دیگر بستر تأمین سلامت مطمئن را فراهم می‌آورد.

در پایان این مراسم به میمنت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) از بانوان برتر دستگاه‌های اجرایی شهرستان اردبیل با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/62001/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول