اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

کاندیدای ریاست جمهوری باید توان مدیریت شرایط کنونی را داشته باشد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: افراد داوطلب برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری باید توان مدیریت شرایط کنونی را داشته باشند.

کاندیدای ریاست جمهوری باید توان مدیریت شرایط کنونی را داشته باشد

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه جامعه ما به شدت نیازمند ورود افراد متعهد در همه عرصه‌ها است، اظهار کرد: افرادی که شرایط خدمت به مردم از نوع فی سبیل‌الله را دارند باید وارد عرصه انتخابات شوند.

وی به وجود مشکلات در سطح شهرها و روستاها اشاره کرد و افزود: حل این معضلات نیازمند ورود افراد پرتوان و متخصص در عرصه انتخابات است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدیران گذشته نقاط ضعف و قوتی داشتند که مدیران آینده باید ضعف‌ها را پوشش داده و موفقیت‌ها را تقویت کنند.

وی نظام اسلامی را یکی از دولت‌های تاثیرگذار در جهان فعلی عنوان کرد و ادامه داد: هر کس تصمیم به ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری در این نظام بگیرد باید توانمندی این کار را داشته باشد.

اسماعیلی به درگیری ایجاد شده از طرف استکبار با نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: افراد داوطلب برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری باید توان مدیریت اوضاع و پیشبرد اهداف را در شرایط کنونی داشته باشد.

وی در پاسخ به سؤالی درباره تکثر افراد برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری گفت: شاید حضور همه این افراد در عرصه انتخابات ضرورت نداشته باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با توجه به اعلام کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری ممکن است از هر ائتلاف یک نفر برای رقابت‌های انتخاباتی نهایی باقی بماند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد احتمال کشیده شدن انتخابات به دور دوم گفت: انشاءالله با توافق ائتلاف‌ها افراد توانمند در عرصه انتخابات باقی می‌مانند.

انتهای پیام/73004/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول