اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

کثرت کاندیداهای اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری نگران‌کننده است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: کثرت کاندیداهای اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری نگران‌کننده است.

کثرت کاندیداهای اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری نگران‌کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: قطعاً حضور این همه عناصر اصولگرا در انتخابات سبب واگذار شدن صحنه به رقیب و پیروزی قاطع و مطلق اصلاح‌طلبان در انتخابات خواهد شد و این موضوعی است که اردوگاه اصلاح‌طلبان آرزوی تحقق آن را دارند.

وی ادامه داد: باید اصولگرایان در این خصوص چاره‌اندیشی کنند و حضور خود را به حداقل ممکن برسانند چراکه اصولگرایان هدف مشترکی در تحقق فرامین رهبری دارند. 

امام جمعه ایلام اضافه کرد: همه کاندیداهای اصولگرا به حمدالله مومن، متعهد، ولایتمدار و دارای پیشینه درخشان هستند و در جایگاه‌های مهم نظام اسلامی خدمات شایان و ارزشمندی از خود به جای گذاشته‌اند.

لطفی تصریح کرد: همچنین برخی از داوطلبین و کاندیداها از نظر موقعیت و معروف بودن، کمترین آراء را در بین مردم دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: قطعاً پخش شدن آراء با حضور این همه کاندید زمینه پیروزی رقیب را فراهم می‌کند.

× تعدد کاندیداهای اصولگرایی به نفع جریان اصولگرا نیست

وی ادامه داد: تاسف‌‌بارتر از همه این است که برخی از کاندیداها سخن از عدم انصراف خود زده و اعلام می‌کنند که تا آخر ایستاده‌اند و این دلیلی بر سطحی‌نگری و غفلت از شرایط حساس کنونی کشور و امیدوار کردن دشمنان است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: دشمنانی مانند آمریکا، اسرائیل، ارتجاع عرب و مجموعه‌های ضد انقلاب همواره از اصلاح‌طلبان حمایت‌های مالی و تبلیغاتی می‌کنند.

لطفی تصریح کرد: نمونه بارز تلاش دشمنان فتنه 88 است که از آغاز فتنه، سران فتنه و خواص بی‌بصیرت و فرصت‌طلبان و دشمنان با تمام امکانات تبلیغی و رسانه‌‌ای و حمایت‌های سیاسی و مالی اوج دشمنی کینه خود را نشان دادند. 

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: بنابراین لازم و ضروری است که عقلای اصولگرا برای ناکام گذاشتن دشمنان و ناامید کردن فتنه‌‌گران که برای انتقام‌گیری از رهبری و مردم و جبران شکست‌های بسیار سنگینی که در فتنه 88 وارد صحنه شده‌اند، چاره‌جویی کنند.

وی ادامه داد: عقلای اصولگرا باید با رعایت وحدت و با تعامل و تفاهم دور هم جمع شوند و بر اساس وظیفه دینی و انقلابی و رعایت تقوی سیاسی از یکی از کاندیداها که طبق نظرسنجی دقیق و به دور از گرایش‌های حزبی و گروهی از موقعیت بهتری برخوردار است، حمایت کنند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: اصولگرایان باید کسی که در بین مردم از آرای بیشتری برخوردار است و حائز اکثریت آراء می‌شود را به مردم معرفی کنند و بقیه کاندیداها نیز از این موضوع حمایت کنند.

لطفی تصریح کرد: بدون تردید این چنین اقدامی مرضی خداوند سبحان و امام زمان (عج) و خواستگاه رهبر فرزانه انقلاب و ملت بزرگ و فهیم و با بصیرت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد چنین اقدام انقلابی در اردوگاه اصولگرایان باشیم.

خطیب جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: پیکره اصلی ارتش جمهوری اسلامی همزمان با شکل‌گیری انقلاب اسلامی با حضور جوانان مومن و متعهد تشکیل شد.

امام جمعه ایلام همچنین به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت سال 1358 به فرمان امام راحل تاسیس شد.

×سپاه پاسداران سنگر نفوذناپذیر دفاع از نظام است

وی ادامه داد: سپاه پاسداران از بزرگ‌ترین نهادها و سنگر محکم و نفوذناپذیر دفاع از ارزش‌های الهی نظام اسلامی بوده و خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: سپاه پاسداران با حضور جوانان انقلابی و متعهد و عاشق اسلام و امام شکل گرفت و بر اساس ارزش‌های اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) شکل گرفت.

انتهای پیام/2246/ت40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول