اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از راهکارهای تبلیغاتی کاندیداهای شوراها گزارش می‌دهد

تعریف و تمجید مجری برنامه‌ها تا برگزاری‌ یادبود اسطوره‌ها

برخی اشخاص که با کاندیدا شدن در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا‌، بیش از هر مسئله‌ای باید به دنبال ارائه برنامه و سوابق کاری درخشان خود باشند به دنبال سوء‌استفاده از هر ابزاری برای مطرح کردن خود هستند.

تعریف و تمجید مجری برنامه‌ها تا برگزاری‌ یادبود اسطوره‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان با نزدیک شدن به انتخابات شوراها‌، ‌تب و تاب فراوانی در بین اشخاصی که خود را گزینه قرار گرفتن در میان منتخبان مردم قرار داده‌‌اند، افزایش یافته است.

این روزها اقدامات تبلیغاتی برخی کاندیداها در حالی که هنوز از فیلتر هیئت نظارت عبور نکرده‌اند، آغاز شده‌ و برخی با حضور در برنامه‌های مختلف‌ در تلاش هستند تا به شکلی نام و نشانی از خود در اذهان مردم بر جای گذارند.

در این بین عده‌ای با حضور در رسانه‌ها‌ی مختلف در مورد سوابق خود اظهار نظر‌های مختلفی داشته و جدا از بخش مهم رسانه از هر ابزار دیگری‌ برای مطرح ساختن خود استفاده می‌کنند.

‌نمونه بارز این چنین مسائلی به تعریف و تمجید مجری در یک برنامه‌ یا صدور احکام صوری و احکامی از این دست در راستای استفاده ابزاری از افرادی خاص در هیئت‌های مختلف و ... و یا نصب بنر و تابلوهای بزرگ یک شرکت بزرگ در سطح شهر و جاده‌های استان است.

البته تبلیغات و ارائه سوابق‌ اقدامی پسندیده و حق طبیعی هر‌ کاندیدا است تا مردم با سوابق و کارنامه ‌کاری فرد مورد نظر آشنا شوند اما آیا استفاده ‌ابزاری از برنامه‌های مختلف و تعریف و تمجید‌های مکرر از افرادی که کارنامه‌های کاری آن‌ها طی چند سال گذشته حکایت از ناکارآمدی آن اشخاص را می‌دهد، اقدامی مناسب است؟

آیا اشخاصی از این دست می‌توانند با تفکر، صداقت‌، توانمندی و برنامه داشتن تصمیمات بزرگی را برای ایجاد تغییر و تحولات بزرگ در شهر کرمان ایفا کنند؟

باید گفت که این روزها قرار گرفتن در‌ لیست احزاب و جمعیت‌ها اولویت نخست این اشخاص شده و پس از آن نیز چگونگی قرار گرفتن در صدر اخبار رسانه‌ها اولویت دیگر این کاندیداهای به اصطلاح دل‌سوز است.

اشخاصی که با اتکا به سوابق دوستان، خویشان و خانواده خود گام در مسیری گذاشته که از آن هیچ سررشته‌ای نداشته و تنها با اتکا به برخی مسائل پشت پرده خواهان مطرح شدن خود در این عرصه مهم هستند.

انتهای پیام/80011/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول