اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آل اسحاق در جمع خبرنگاران بوشهر:

اصولگرایان برای معرفی کاندیدا باید به اجماع برسند

یکی از کاندیداهای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: اصولگرایان برای معرفی کاندیدای خود حتما باید به اجماع و نظر واحد برسند.

اصولگرایان برای معرفی کاندیدا باید به اجماع برسند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، یحیی آل اسحاق عصر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه امروز کشور در شرایط خاصی قرار دارد، بیان کرد: اداره کشور بر مبنای واقعیت‌نگری و آرمان‌گرایی است که کاندیداهای اصول‌گرا ضمن اینکه به واقعیت‌های جامعه توجه دارند به مشکلات جامعه از جمله رشد اقتصادی، اشتغال، تورم، سرمایه‌گذاری و اقتصاد جامعه توجه جدی دارند.

وی حل مشکلات معیشت مردم، بیکاری و افزایش تولید داخلی را از مهم‌ترین برنامه‌های خود اعلام کرد و گفت: در یکسال اول فعالیت‌های دولت جدید باید مشکلات معیشت مردم،بهداشت و درمان مردم حل شود.

وی توجه به مسکن را از اولویت بعدی دانست و تصریح کرد: هرچند دولت گذشته در ساخت مسکن تلاش‌هایی کرد اما بخش عمده‌ای از آنها نیمه تمام گذاشته شد که باید در اسرع وقت آنها را تکمیل کرد و تحویل مردم داد.

کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به اینکه تجربیات دوران سازندگی اکنون برای حل مشکلات اقتصادی کاربردی است، تاکید کرد: در حوزه اقتصاد تسلطم بیشتر از دیگران است.

آل اسحاق توجه به اقتصاد مقاومتی را مورد اشاره قرار داد و افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی سال‌ها است بر توجه به اقتصاد تاکیدات فراوانی دارند که مجموع این بیانات اقتصاد مقاومتی است که باید با تدبیر و برنامه در این عرصه فعالیت کرد و موفق شد.

وی تاکید کرد: کسانی که اقتصاد‌دان نباشند، نمی‌توانند در مقابل تک دشمن مقاومت کنند که لازم است به این کار مسلط باشند.

کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: دولت نهم و دهم با اقتصاد توزیعی و با رویکرد مردمی پا به عرصه اقتصاد گذاشت که با افزایش نقدینگی در جامعه روبرو و موجب افزایش فشارهای اقتصادی، تورم و گرانی شد.

آل اسحاق افزود: توجه به تولید و استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها با توجه به اقتصاد خارجی می‌توان مشکلات اقتصادی جامعه را برطرف کرد.

وی گفت: تحریم‌ها حدود 30 درصد در تورم و مشکلات اقتصادی اثر داشته است و بیشتر مشکلات اقتصادی به ‌علت سیاست‌زدگی است.

کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه سیاست خارجی کشور با اقتصاد در تعارض است، افزود: باید سیاست خارجی با اقتصاد و سیاست داخلی همسو باشد تا بتوان بر مشکلات جامعه فائق آمد.

آل اسحاق با اشاره به اینکه اکنون اقتصاد کشور 70درصد وابسته است، اضافه کرد: واردات کشور از 15میلیارد دلار اکنون به 70تا 80 میلیارد دلار رسیده است که این وابستگی نتیجه بی‌توجهی به تولیدات داخلی است.

وی بر اجماع اصول‌گرایان تاکید کرد و گفت: اصول‌گرایان برای معرفی کاندیدای خود حتما باید به اجماع  و به یک نظر واحد برسند.

کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر را منحصر بفرد اعلام کرد و افزود: با وجود این پتانسیل‌ها اما از این فرصت خوب استفاده نشد.

آل اسحاق با بیان اینکه دکتر احمدی نژاد تنها در  چهار سال اول ریاست جمهور در چارچوب آرمان‌های اصول‌گرا حرکت کرد گفت: در دولت دهم احمدی نژاد از آن اصول فاصله گرفت و امروز آنچه به آن انتقاد می‌کنند این است که از سیاست‌های اصول‌گراها فاصله گرفته است.

وی بیان کرد: ما هم واقعیت گرا و هم آرامان‌گرا هستیم در واقع هم دنیا و هم آخرت در نظر می‌گیریم.

انتهای پیام/66006/ت40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول