اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

تمام مشکلات دشتستان را با وحدت برطرف می‌کنیم

فرماندار دشتستان گفت: تمام مشکلات موجود در این شهرستان را با همدلی، وحدت و اتحاد مسئولان برطرف خواهیم کرد.

تمام مشکلات دشتستان را با وحدت برطرف می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی شامگاه جمعه در نشست مسئولان آبپخش اظهار داشت: خدمت خالصانه و صادقانه به مردم وظیفه‌ای است که همه مدیران و مسئولان اجرایی بر عهده دارند و باید از تمام توان و ظرفیتی که در اختیار دارند، در این راستا استفاده کنند.

وی اضافه کرد: امام جمعه آبپخش در تمام مراحل برای رفع مشکلات مردم و توسعه آبپخش پیگیری‌های گسترده‌ای انجام داده‌اند و صمیمانه از زحمات و تلاش‌های ایشان تقدیر و تشکر می‌کنم.

خرمی بیان داشت: در سال‌های اخیر با تلاش مسئولان خدمتگزار کارها و اقدامات زیادی به‌منظور رفع مشکلات مردم صورت گرفته و یکی پس از دیگری شاهد رفع مشکلات و کاستی‌ها در مناطق مختلف بوده‌ایم.

فرماندار دشتستان متذکر شد: حق و شان مردم دشتستان بالاتر از کارها و اقداماتی است که صورت گرفته و این امر بر هیچکس پوشیده نیست.

این مسئول ادامه داد: اگر همه مسئولان با هم همراه و همفکر باشند، کارها بهتر پیش می‌رود و شاهد ارائه حجم بالاتری از خدمات به مردم خواهیم بود.

وی تصریح کرد: در کسوت خدمتگزاری مردم بنای کار و خدمت مضاعف را دارم و از هیچ تلاشی در مسیر خدمت به مردم دریغ نخواهم کرد.

خرمی یادآور شد: بهره‌گیری از نظرات نخبگان از مسائل مهمی است که به آن توجه دارم و با همفکری مدیران اجرایی و نخبگان شهرستان برای رفع بهتر مشکلات تلاش می‌کنیم.

این مسئول به ظرفیت‌های بالای شهرستان دشتستان در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: در عرصه‌های مختلف ظرفیت‌های ارزشمندی در شهرستان دشتستان وجود دارد که باید از تمام آنها برای اعتلای بیش از پیش دشتستان استفاده کنیم.

فرماندار دشتستان بیان داشت: رهبری هر سال با نامگذاری سال مسیر و نقشه راه را در اختیار مردم و مسئولان قرار می‌دهند و ما با توجه به این نقشه می‌توانیم به ارتقای جایگاه نظام اسلامی کمک کنیم.

وی با اشاره به شعار «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» عنوان کرد: احساس تحرک و احساس کار و تلاش یکی از نیازهای ضروری جامعه در مسیر تحقق حماسه است و امروز ما به کارهای بزرگ علمی، اقتصادی، صنعتی، سیاسی، علمی و... نیاز داریم و رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی نیز همواره این مهم را مورد تاکید قرار داده‌اند.

خرمی خاطرنشان کرد: همه مردم و مسئولان باید فرامین رهبری را نصب‌العین قرار دهند و از این طریق در اعتلای میهن اسلامی سهیم باشند.

فرماندار دشتستان ادامه داد: تمام مشکلات موجود در شهرستان را با همدلی، وحدت و اتحاد مسئولان مرتفع خواهیم کرد و رضایت حداکثری مردم هدف والایی است که به آن توجه داریم.

این مسئول تاکید کرد: مسئله انتخابات امروز یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کشور است و تمام معاندان و دشمنان نظام اسلامی و دنیای استکبار برای مخدوش جلوه دادن انتخابات ایران در تلاش هستند.

وی اذعان داشت: نتایج انتخابات‌های متعدد و روی‌ کار آمدن سلایق مختلف در کشور نشان از آزاد بودن انتخابات و صیانت از آرا و انتخاب مردم دارد.

خرمی متذکر شد: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هدف مهمی است که تمام مردم و مسئولان باید برای تحقق آن تلاش کنند و مردم با حضور گسترده خود پای صندوق‌های رای مشت محکمی بر دهان دنیای استکبار می‌زنند و پاسخ محکمی به یاوه‌گویی‌های مستکبرین خواهند داد.

انتهای پیام/2452/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول