اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

نامزدها اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند

امام جمعه برازجان گفت: نامزدها اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.

نامزدها اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: یکی از زمینه‌های فرهنگی و تربیتی گناه، جهل و نادانی است که انسان را به سمت گناه می‌کشاند.

وی با بیان اینکه جهل اساس بدی‌هاست افزود: جهل و نادانی محور و اساس خصلت‌های زشت در انسان است و انسان جاهل به سمت اعمال ناشایست سوق داده می‌شود.

امام جمعه برازجان در ادامه به اجلاس بیداری اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: نقش علمای اسلامی در نهضت‌های ضداستکباری بسیار پررنگ است و عالمان دینی بیشترین نقش را در مبارزه با ظلم و ستم داشته‌اند.

مصلح با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مصداق بارز این جنبش‌هاست خاطرنشان کرد: ایران به عنوان ام‌القرای جهان اسلام است و نقش اساسی در مقابله با استکبار داشته است.

وی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران اشاره کرد و گفت: کارگران در نظام اسلامی نقش ممتازی دارند و در تحقق حماسه اقتصادی نیز نقش کارگران حساس و تعیین‌کننده است.

امام جمعه برازجان بیان کرد: حمایت از کار و سرمایه ایرانی در یکسال تمام نمی‌شود و باید به سمت رشد تولیدات داخل اهتمام ورزیم.

مصلح در ادامه به نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: مشارکت در انتخابات نماد حماسه سیاسی است و مردم باید فعالانه در این آزمون بزرگ شرکت کنند.ساز و کار انتخابات در ایران اسلامی بسیار محکم است و با وجود شورای نگهبان، سلامت انتخابات تضمین است.

امام جمعه برازجان خطاب به نامزدهای انتخابات افزود: از نامزدها می‌خواهیم اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و تنها به معرفی خود بپردازند و از تخریب دیگران خودداری کنند تا شاهد تنش نباشیم.

انتهای پیام/2452/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول