اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی خبر داد

برگزاری چهارمین اردوی فرهنگی «یاد یار» در خمین

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از برگزاری چهارمین اردوی فرهنگی با عنوان «یاد یار» ویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در شهرستان خمین خبر داد.

برگزاری چهارمین اردوی فرهنگی «یاد یار» در خمین

مصطفی مشایخی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: به مناسبت ایام رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در سه سال گذشته در قالب کاروان زیارتی در روز رحلت بزرگ مرد تاریخ در بیت تاریخی امام خمینی در قالب اردوی «یاد یار»حضور می‌یابند.

وی تصریح کرد: این اردو با حضور بیش از هزار نفر از خواهران و برادران عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و با هدف تجدید میثاق اعضای کانون‌های مساجد استان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه امام خمینی بساط بی‌عدالتی، ظلم و جور را خشکاند و موجب عزت و سربلندی کشور شد، تاکید کرد: همه مردم وظیفه دارند با برگزاری مراسم باشکوه این مرد بزرگ تاریخ، سال‌های سال خدمات ارزنده امام راحل را با روش‌های مختلف بازگو کرده و به آرمان‌های ایشان وفادار باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی خاطرنشان ساخت: بیان ویژگی‌ها به خصوص درایت و اندیشه‌های ژرف بنیانگذار جمهوری اسلامی می‌تواند الگوی مناسبی برای کاندیدا‌های ریاست جمهوری و همچنین مسئولین نظام برای خدمتگزاری بهتر و صادقانه‌تر به اسلام، ایران اسلامی و مردم شریف و همیشه در صحنه باشد.

مشایخی بیان کرد: ملت ایران رفتارها، خصلت‌ها و سیره امام راحل را باید برای خود به یادگار نگاه دارند و به این خصلت‌ها وفادار باشند، هویت ملت ایران از امام خمینی(ره) است و ترویج، گسترش و حفظ ارزش‌های امام خمینی(ره) و انقلاب که موجب اقتدار و عظمت ایران اسلامی می‌شود وظیفه مسئولین و مردم ایران اسلامی است.

انتهای پیام/87003/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول