اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان جم:

حضرت زهرا(س) جامع‌ترین الگوی فکری و رفتاری مردم است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان جم گفت: حضرت زهرا(س) بزرگترین و جامع‌ترین الگوی فکری و رفتاری مردم است.

حضرت زهرا(س) جامع‌ترین الگوی فکری و رفتاری مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام قدرت‌الله پورغلامی در جمع خواهران بسیجی در محل پایگاه بسیج زهرای اطهر(س) شهر جم اظهار داشت: امروزه یکی از ضروری‌ترین نیازهای جامعه،‌ توجه به عفت و حجاب است.

وی افزود: حضرت زهرا(س) بزرگترین و جامع‌ترین الگوی فکری و رفتاری مردم است و تفکرات، اخلاق و رفتار ایشان، بهترین و ایده‌آل‌ترین چیزی است که ما دنبالش هستیم که هم سعادت دنیا و هم خوشبختی آخرت را تضمین می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم با اشاره به جمله حضرت فاطمه (س)که می‌فرمایند «بهترین زن کسی است که جاذبه‌های وجودی خود را در معرض دید مردم قرار ندهد»، بیان داشت: تأکید اسلام به معنی نفی حضور زن در جامعه نیست و زن حق حضور در جامعه را دارد، بلکه برای این است که دچار مشکل نشود که متأسفانه به‌ دلیل شکسته شدن مرزهای فرهنگی جامعه دچار مشکل شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به الگوی رفتاری حضرت زهرا(س) اشاره کرد و ولایت‌مداری، ایثار، گذشت، انفاق در راه خدا، عبادت و ساده‌زیستی و ادب را از جمله  ویژگی‌های بارز آن حضرت نام برد.

این مسئول در پایان ابراز داشت: امروز دشمنان به دنبال زیرسئوال بردن ارزش‌ها و معنویات هستند و باید با تمام توان در برابر دشمنان بایستیم و جوانان را به سمت دین جذب کنیم.

انتهای پیام/2451/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول