اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه همدان:

حضرت فاطمه(س) الگوی برتر برای همه بشریت است

نماینده ولی فقیه سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: حضرت فاطمه(س) الگوی کامل و نمونه‌ای برتر برای همه بشریت در جهان هستی است.

حضرت فاطمه(س) الگوی برتر برای همه بشریت است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان سپاه و بسیج در مجتمع فرهنگی هنری فردوسی با تبریک میلاد حضرت زهرا(س) اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) الگوی کامل و نمونه‌ای برتر برای همه بشریت در جهان هستی است.

وی گفت: اگر همه زنان و مردان ایشان را شاخص اصلی برای امور زندگی خود قرار دهند، هرگز به بن‌بست نخواهند رسید و سعادت واقعی را با تمام وجود درک خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه خلاصه وجودی همه انبیا حضرت زهرا(س) است، تأکید کرد: دخت نبی اکرم(ص) عصاره همه فضایل و معنویات است که ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ رفتار منش فردی و جمعی ایشان در جامعه امروز امری ضروری است.

وی با بیان اینکه این یک افتخار است برای بانوان جامعه ما که الگوی برتری چون حضرت فاطمه(س) به آنها عرضه شده است، ابراز کرد: زنان ما سعی کنند نسبت به شخصیت و زندگی فردی و اجتماعی بزرگ بانوی اسلام معرفت کسب کنند چرا که این شناخت سبب می‌شود در مسیر درست حقیقت گام بردارند.

اشاعه اندیشه مطهری مشکلات فرهنگی جامعه را رفع می‌کند

رضوی‌راد در بخشی دیگر از سخنان خود آیت‌الله شهید مطهری را پرورش‌یافته مکتب فاطمی عنوان و تأکید کرد: مطهری مؤثرترین عالمی است که نه فقط در طیف مؤمنان و اهالی مسجد تأثیرگذار بود، بلکه با وجود محدویت‌هایی که برای او از سوی طاغوت ایجاد می‌شد در ایجاد و نهادینه کردن اندیشه دینی در بین دانشگاهیان فردی اثرگذار بود.

وی تجلیل از مطهری را تجلیل از علم و کمالات معنوی دانست و تصریح کرد: تجلیل به معنی این نیست که در یک فضای محدود جمعی حضور پیدا کنند و به احترام این مقام قیام کنند بلکه تجلیل از شهید مطهری یعنی جاری‌سازی آرمان‌ها و هدف والای این عالم بزرگ در بین افکار عمومی جامعه است.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان تأکید کرد: اگر اندیشه مطهری که برگرفته از اسلام است در پیکره جامعه اشاعه شود خیلی از مشکلات فرهنگی اجتماع ما برطرف می‌شود

وی ابراز کرد: متأسفانه ما نتوانسته‌ایم اندیشه این عالم بزرگ را در فضای عمومی جامعه حتی در فضای علمی دانشگاه‌ها به معنای واقعی که حق ایشان است را مطرح کنیم و این رسالت بزرگ بر عهده مراکز فرهنگی کشور است که باید دقتی ویژه به آن شود.

انتهای پیام/89010/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول