اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 8 تیم داخلی و خارجی

مسابقات بین‌المللی کیک بوکسینگ صلح و دوستی در اردبیل آغاز شد

مسابقات بین‌المللی کیک بوکسینگ جام صلح و دوستی با حضور هشت تیم داخلی و خارجی در اردبیل آغاز شد.

مسابقات بین‌المللی کیک بوکسینگ صلح و دوستی در اردبیل آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسابقات در مجموعه ورزشی شش هزار نفری رضازاده و به مدت دو روز برگزار می‌شود و تیم‌ها رقابت‌های نفس‌گیری با هم خواهند داشت و فردا در آیین اختتامیه چهره‌های برتر این مسابقات معرفی می‌شوند.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان اردبیل در مراسم افتتاح این مسابقات اظهار داشت: مسابقات بین‌المللی کیک بوکسینگ جام صلح و دوستی امروز و فردا با حضور پنج تیم خارجی و سه تیم داخلی در سالن شش هزار نفری رضازاده اردبیل انجام می‌شود.

غلامرضا یعقوبی تصریح کرد: این مسابقات در دو گروه سنی جوانان در پنج وزن و بزرگسالان هفت وزن برگزار می‌شود که از کشور آذربایجان سه تیم و تیم‌هایی از کشورهای روسیه، گرجستان، ترکیه و افغانستان حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد:‌ تیم‌های داخلی نیز مربوط به تیم منتخب استان اردبیل، شمال ‌غرب کشور و تیم ملی کیک بوکسینگ کشورمان است.

یعقوبی اضافه کرد:‌ این مسابقات در گروه سنی جوانان و در پنج وزن از 56- تا 72- کیلوگرم و در گروه بزرگسالان نیز از 60- تا 86- کیلوگرم  برگزار می‌شود.

این مسئول با یادآوری اینکه عصر فردا مسابقات پایان یافته و حکم و مدال و کمربند طلایی به نفرات منتخب اعطا می‌شود، بیان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم سطح مسابقات با توجه به حضور داوران و تیم‌های برجسته رشته کیک بوکسینگ در سطح مطلوب و شایسته برگزار شود.

مسئول برگزاری مسابقات جام صلح و دوستی یادآور شد: چهار داور از فدراسیون ورزش‌های رزمی،‌ چهار داور از اعضای تیم داوری استان اردبیل و پنج داور خارجی نیز در این دوره از مسابقات قضاوت می‌کنند و تیم‌ها بعد از وزن‌کشی از صبح روز گذشته مسابقات خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: ‌از ساعت 20 امشب نیز دوره‌های بازآموزی داوری برگزار شد که در این زمینه امیدواریم متولیان امر یاریگر ما باشند.

به جای همراهی، برخی از دستگاه‌ها دلسردی ما را سبب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان در ادامه گفت: ‌برخی از دستگاه‌ها و نهادهای حمایتی به جای حمایت با درخواستی که مبنی بر درخواست هزینه مسابقات از ما داشتند، ما را نگران و از برگزاری مسابقات دلسرد کردند.

یعقوبی، با اشاره به هزینه 35 میلیون تومانی این مسابقات افزود: تنها 2 میلیون تومان فدراسیون و 2 میلیون تومان نیز اداره‌کل ورزش و جوانان در اختیار ما گذاشته است، در حالی که در نهایت بی‌انصافی، ورزش و جوانان استان که سالن رضازاده را به بخش خصوصی واگذار کرده از 5 میلیون درخواست پرداخت برای اجاره سالن با تخفیف 70 درصدی یک میلیون و 600 هزار تومان از ما پول خواسته است.

وی تصریح کرد: شرکت اتوبوسرانی اردبیل نیز که درخواست اتوبوس برای حمل و نقل میهمان را کرده بودیم برای هر ساعت 30 هزار تومان از ما پول خواست که 4 میلیون تومان کل هزینه اتوبوس‌ها می‌شد که بالاخره با رایزنی‌ها و همکاری سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری، دو دستگاه اتوبوس به صورت موقت در اختیار ما قرار گرفت.

یعقوبی از جذب برخی اسپانسرها در قالب شرکت‌ها و مؤسسات غیردولتی خبر داد و خاطرنشان کرد: 6 میلیون تومان از این مجموعه‌ها نظیر شرکت امداد خودرو، بیمه البرز و بازرگانی اشجع دریافت کردیم.

وی از تبلیغ 50 درصدی برای اسکان میهمانان در هتل کوثر اردبیل خبر داد و اضافه کرد: قرار است آیین اختتامیه ساعت شش عصر فردا برگزار شود.

یعقوبی، ورود تماشاگران را رایگان اعلام کرد و ادامه داد:‌ صدا و سیما مبلغ هنگفتی را برای پخش قسمتی از این مسابقات درخواست کرده و ما قادر نبودیم یک میلیون و 500 هزار تومان را پرداخت کنیم.

انتهای پیام/62001/ذ30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول