اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در سطح کشور صورت گرفت

راه‌اندازی سامانه ثبت‌نام مسابقات قرآن دانش‌آموزی در اصفهان

مسئول قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: سامانه ثبت‌نام مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش‌آموزان برای نخستین بار در سطح کشور در استان اصفهان راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی سامانه ثبت‌نام مسابقات قرآن دانش‌آموزی در اصفهان

مهدی نم‌نبات امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان اصفهان در راستای دست‌یابی به اهداف الکترونیک حرکت می‌کند، اظهار کرد: ثبت‌نام دانش‌آموزان برای شرکت در مسابقات قرآنی به صورت الکترونیکی از رویکرد‌های آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جاری به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: البته آموزش‌های لازم و اطلاع‌رسانی‌های مورد نظر به منظور استفاده دانش‌آموزان از سامانه ثبت‌نام مسابقات قرآن و معارف اسلامی در سطح مدارس باید ارائه شود.

مسئول قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید بر اینکه در سال تحصیلی جاری سامانه ثبت‌نام مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش‌آموزان برای نخستین بار در سطح کشور در استان اصفهان راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: دسترسی به آمار و اطلاعات دانش‌آموزان شرکت‌کننده در مسابقات قرآن و معارف اسلامی با مراجعه به این سامانه به راحتی امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر برخی از دانش‌آموزان مانند دانش‌آموزان دوره ابتدایی برای ثبت‌نام در این مسابقات به راحتی نمی‌توانند از این سامانه استفاده کنند، ادامه داد: با توجه به این موضوع آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جاری با کاهش تعداد دانش‌آموزان ثبت‌نام‌کننده در این مسابقات مواجه شده است.

نم نبات با بیان اینکه چگونگی ثبت‌نام دانش‌آموزان در این سامانه نیاز به اطلاع‌رسانی دقیق دارد، تأکید کرد: البته با نهادینه شدن نحوه استفاده از این سامانه در بین دانش‌آموزان در سال‌های آتی با حجم قابل توجهی از دانش‌آموزان متقاضی شرکت در مسابقات قرآن و معارف اسلامی مواجه می‌شود.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول