اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

مازندران میزبان مسابقات آسیایی شطرنج شد/ حضور 25 کشور آسیایی قطعی شد

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از برگزاری مسابقات قهرمانی آسیایی شطرنج به میزبانی محمودآباد خبر داد و گفت: 25 کشور آسیایی در این دوره از رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

مازندران میزبان مسابقات آسیایی شطرنج شد/ حضور 25 کشور آسیایی قطعی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، احمد سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان مازندران صبح امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های ورزش این شهرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نگاه ورش و جوانان استان نگاهی استانی و جامع است، اظهار داشت: روسای هیئت‌های ورزش شهرستان‌ها نیروهای داوطلبانه‌ای هستند که می‌توانند در پیشبرد اهداف ورزش شهرستان بسیار موثر باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران سال 92 را سال توسعه ورزش همگانی اعلام داشت و افزود: پس از تاکید معظم‌له به ورزش همگانی برای انتخاب سال جاری به‌عنوان توسعه ورزش همگانی به خود می‌بالیم.

سعادتمند با تاکید بر پیروی از منویات مقام معظم رهبری گفت: تنها راه تحقق این مهم پرداختن به راهکار مهم و عظیم ورزشی توسط ولایت فقیه بوده که باید فرمایشات مقام معظم رهبری را در حوزه ورزش عملیاتی و اجرایی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: باید شرایطی ایجاد شود تا ورزش محمودآباد از کمپ نفت سهم ببرد.

وی جامعه ورزش مازندران را در تحقق حماسه سیاسی و حضور حداکثری مردم در انتخابات مهم دانست و گفت: فرهنگ ورزشی در شهرستان محمودآباد در وضعیت مطلوبی به سر می‌برد.

سعادتمند از وجود 45 هیئت ورزشی استانی و 860 هیئت‌های شهرستانی افزود: 386 میلیارد تومان هزینه برای به استاندارد رساندن سرانه ورزشی نیاز است.

این مسئول از برگزاری مسابقات قهرمانی آسیایی شطرنج به میزبانی محمودآباد خبر داد و گفت: 25 کشور آسیایی در این دوره از رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.

وی گفت: اولویت اول میزبانی محمودآباد برای برگزاری مسابقات شطرنج قهرمانی آسیا کمپ نفت محمودآباد است.

سعادتمند با بیان اینکه باید به ناجیان غریق توجه و اهتمام ویژه‌ای کرد، گفت: با برگزاری نشست‌های با استاندار مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون ریال به این قشر مهم جامعه اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/86013/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول