اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

800 دفتر ICT روستایی

ثبت نام مسابقات قرآن در خراسان‌رضوی را انجام می‌دهند

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان‌رضوی گفت: 800 دفتر ICT روستایی ثبت نام سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان‌رضوی را انجام می‌دهند.

ثبت نام مسابقات قرآن در خراسان‌رضوی را انجام می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی، اسماعیل نورمحمدی با تاکید بر برگزاری باشکوه مسابقات سراسری قرآن کریم اداره اوقاف در سطح خراسان‌رضوی اظهار کرد: به منظور تسهیل ثبت نام روستائیان در سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم دفاتر ICT روستاها ثبت نام مسابقات را انجام می‌دهند.

وی گفت: فرم‌های ثبت نام دسته جمعی متقاضیان شرکت در مسابقات در اختیار دهیاران قرار گرفته است و دهیاران پس از اتمام ثبت نام اسامی را در سایت ثبت نام مسابقات قرآن کریم خراسان‌رضوی به آدرس www.sabtenam-mosabeghat.ir ثبت می‌کنند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان‌رضوی با اشاره به آمادگی کامل دهیاری‌ها در اجرای تمام مراحل، بر نقش کلیدی آنها در اجرای مسابقات در تمام روستاها تأکید کرد.

لازم به ذکر است سی و ششمین دوره مسابقات در بخش روستایی در پنج مرحله روستایی، مرکز بخش، مرکز شهرستان، استان و کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70001/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول