اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهقان در گفت‌و‌گو با فارس:

سنگربان مطمئنی برای تیم ملی فوتسال خواهم بود

دروازه‌بان ملی پوش صبای قم گفت: از حضور مجدد در اردوی تیم ملی فوتسال خوشحالم و می‌خواهم با جلب رضایت کادر فنی تیم ملی سنگربان مطمئنی برای تیم ملی باشم.

سنگربان مطمئنی برای تیم ملی فوتسال خواهم بود

محمد دهقان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به سپری شدن سومین روز تمرینات آماده‌سازی تیم ملی فوتسال زیر نظر خسوس کاندلاس تصریح کرد: با توجه به کادر فنی بسیار خوب و بازیکنان توانایی که در تیم ملی هستند، به نظر من شرایط برای رسیدن به موفقیت در مسابقات آسیایی کره جنوبی مهیا است.

وی با ابراز رضایت از امکانات اردوی آماده‌سازی این تیم که در کمپ تیم‌های ملی در حال برگزاری است، بیان داشت: تمام اردونشینان تیم ملی فوتسال، شرایط را برای رسیدن به موفقیت در رقابت‌های فوتسال بازی‌های سالنی آسیا مطلوب و مناسب می‌دانند.

سنگربان ملی پوش تیم فوتسال صبای قم ادامه داد: اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال از روز شنبه بیست و چهارم فروردین ماه آغاز شده تا ملی پوشان فوتسال پس از برگزاری تمرینات متنوع خود را برای حضور موفق در رقابت‌های آسیایی آماده کنند.

وی تصریح کرد: اردوی بسیار خوبی داریم و تمرینات متنوعی را انجام می‌دهیم، در این اردو زیر نظر مربیان با تجربه‌ای که کارنامه موفقی دارند کار می‌کنیم تا برای حضور در مسابقات سالنی آسیا که در شهر اینچئون کره جنوبی برگزار می‌شود آماده شویم.

دهقان عنوان داشت: تلاش‌های زیادی انجام شد تا اردونشینان تیم ملی فوتسال هیچ کاستی و کمبودی نداشته باشند و در این راستا تلاش مسئولان کمیته فوتسال فدراسیون و مربیان تیم ملی بابت این هماهنگی قابل تقدیر است و ملی پوشان با انگیزه بالایی در تمرینات حضور دارند.

وی یادآور شد: سه سال قبل نیز به اردوی تیم ملی فوتسال دعوت شدم اما در آن زمان به راحتی از تیم ملی خط خوردم و این بار تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ام که نظر کادر فنی تیم ملی را به خوب جلب کرده و ان‌شاءالله با تیم ملی حضور در بازی‌های سالنی آسیا را تجربه کنم.

سنگربان ملی پوش تیم فوتسال صبای قم ابراز کرد: دعوت از بازیکنان جوان و جویای نام، به تیم ملی انگیزه داده است و روند رو به رشدی را برای فوتسال کشورمان پیش‌بینی می‌کنم و ان‌شاءالله تیم ملی یک بار دیگر عنوان قهرمانی آسیا را تکرار خواهد کرد.

محمد دهقان به عنوان دروازه‌بان در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور همراه با تیم فوتسال صبای قم موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر شد.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول