اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از صبح امروز آغاز شد

برگزاری لیگ فوتسال موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در گلستان

لیگ فوتسال موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی استان گلستان با عنوان یادواره شهدای دانشمند هسته‎ای امروز در سالن امام خمینی(ره) گرگان آغاز شد.

برگزاری لیگ فوتسال موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در گلستان

یکی از علاقه‎مندی‎های جوانان و دانشجویان در کشور، ورزش و به خصوص ورزش فوتسال و فوتبال است که می‎توان با توجه بیشتر به این مقوله و پرورش این جوانان برای تیم‎های ملی و افتخارآفرینی در سطح ملی و جهانی پایه‎ریزی مناسبی را انجام داد.

از سال‎های گذشته مراکز دانشگاهی با توجه کردن به رشته‎های مختلف ورزشی به خصوص فوتبال و فوتسال به دلیل محبوب بودن و عامه‌پسند بودن آن با تشکیل تیم‎ها در سطح حرفه‎ای در هر واحدهای دانشگاهی و بین دانشگاهی اقدام به برگزاری مسابقات مختلف می‎کنند که علاقه‎مندان خاص خودش را نیز دارد که می‎توان از این ظرفیت در ابعاد مختلف ورزشی، فرهنگی و اجتماعی بهره‎برداری‎های مناسب کرد.

از ظهر امروز نیز دومین دوره لیگ فوتسال موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی_غیردولتی استان گلستان در سالن امام خمینی(ره) گرگان آغاز شد و روز اول مسابقات با برگزاری چهار مسابقه دقایقی پیش به پایان رسید.

برگزاری هر دوره مسابقات همزمان با سالروز گرامیداشت فناوری هسته‎ای

مسئول کمیته برگزاری این دوره از مسابقات عصر امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: این دوره دومین دوره مسابقات لیگ فوتسال موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی استان گلستان است که با عنوان یادواره شهدای دانشمند هسته‎ای برگزار می‎شود.

سید تقی مقدسی ادامه داد: معمولاً در نیم سال دوم تحصیلی که در فصل بهار وضعیت و شرایط مناسبی وجود دارد قبل از اینکه دانشجویان وارد فصل امتحان‎های پایان ترم شوند این دوره مسابقات همزمان با سالروز گرامیداشت فناوری هسته‎ای آغاز و برگزار می‎شود.

ورزش پیش‎نیاز واحدهای درسی است

مقدسی در ادامه تاکید کرد: پیش‌نیاز هر واحد درسی ورزش است و علم ثابت کرده که ورزش در دانشجویان نتیجه مستقیم و مثبت در بالا رفتن نمرات و سطح علمی دانشجو دارد.

وی تصریح کرد: از اسفند سال گذشته تا به حال جلسات متعددی با سرپرستان و هیئت برگزاری مسابقات تشکیل شده و تمام تلاش‎ها و برنامه‎ریزی‎ها صورت گرفته تا این مسابقات در سطح کیفی مطلوبی برگزار شود.

میرداماد گرگان میزبان مسابقات است

مقدسی بیان کرد: میزبانی مسابقات هر ساله توسط اتحادیه موسسات آموزش‎عالی غیرانتفاعی_غیردولتی استان گلستان مشخص می‎شود که دبیرخانه این دوره را موسسه آموزش عالی میرداماد گرگان بر عهده دارد.

وی ابراز داشت: اتحادیه موسسات آموزش عالی از 14 موسسه آموزش عالی در سطح استان تشکیل شده که دو موسسه از گنبدکاووس، یک موسسه از آق‎قلا، یک موسسه از بندرگز، یک موسسه از کردکوی و باقی از گرگان در این اتحادیه عضو هستند.

موسسه آموزش عالی گلستان صدرنشین امروز مسابقات

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، از ظهر امروز به عنوان روز اول این دوره از 4 مسابقه برگزار شد که در واقع همه تیم‎ها به مصاف هم رفته و در روز اول به کار خود پایان دادند.

در این دوره هشت تیم از موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی_غیردولتی میرداماد گرگان، گلستان، لقمان حکیم آق‎قلا، حکیم جرجانی، فخرالدین اسعد گرگانی، بهاران، ساعی، و کمیل کردکوی شرکت کردند.

نتایج روز اول این دوره از مسابقات:

میرداماد گرگان 2 _ 2 فخرالدین اسعد گرگانی

گلستان7 _ 1کمیل کردکوی

حکیم جرجانی1_0 بهاران

لقمان حکیم6_2ساعی

بنابراین تیم‎های گلستان، لقمان حکیم آق‎قلا و حکیم جرجانی با برد برابر حریفان خود با کسب سه امتیاز به ترتیب مکان‎های اول تا سوم، تیم‎های میرداماد گرگان و فخرالدین اسعد گرگانی با نتیجه مساوی در روز اول مکان‎های سوم و چهارم، تیم‎های بهاران، ساعی و کمیل کردکوی نیز به دلیل شکست برابر حریفان خود مکان‎های ششم تا هشتم جدول این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داده‎اند.

بازی پرهیجان و فیزیکی تیم‎ها در روز اول

بر اساس این گزارش روز اول مسابقات تیم‎ها به صورت جدی و با انگیزه فراوان و با انجام بازی‎های فیزیکی خوب و کسب نتایج پرگل نوید یک لیگ با کیفیت و پر نشاط را دادند و به نظر می‎رسد در هفته‎های بعدی شاهد مسابقات پرگل‎تر و با کیفیت‎تری باشیم.

همچنین با نزدیک شدن به هفته‎های پایانی بالا رفتن حساسیت مسابقات نیز دور از انتظار نیست.

این دوره از امروز 30 فروردین 1392 آغاز و تا جمعه 27 اردیبهشت 1392 ادامه دارد.

انتهای پیام/83004/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول