اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه فردوسی مشهد:

هدف دشمن از تحریم‌ها تغییر نگرش ایران در بحث هسته‌ای است

استاد دانشگاه فردوسی مشهد گفت: یکی از مهمترین اهداف دشمنان از تحریم‌ها تغییر نگرش ایران در بحث هسته‌ای است.

هدف دشمن از تحریم‌ها تغییر نگرش ایران در بحث هسته‌ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه حسین خسروی صبح امروز در یادواره 31 شهید هیئت ابوالفضلی بشرویه اظهار کرد: انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و به پشتوانه حمایت مردمی به وجود آمد و دستاورد پیروزی انقلاب تاسیس نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی ادامه داد: طی 34 سال از پیروزی انقلاب دشمن با طرح‌ها و نقشه‌های متعددی برای نابودی نظام وارد عمل شده و با جنگ‌های داخلی، هشت سال جنگ تحمیلی و ترور شخصیت‌های سیاسی و علمی می‌خواستند جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی ایران را بگیرند.

استاد دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به اینکه در سال گذشته محاصره اقتصادی آمریکا علیه ایران شدت گرفت، گفت: تحریم، گرانی و تورم به ثمر ننشست و در حوزه‌های مختلف علمی، پژوهشی، هسته‌ای، پزشکی و نظامی پیشرفت‌های گسترده نصیب ملت ایران شد.

خسروی تصریح کرد: ما در دوران دفاع مقدس کمترین امکانات نظامی را داشتیم اما امروز پس از 34 سال از عمر انقلاب در بعد نظامی نه تنها با کمبود مواجه نیستیم بلکه تسلیحات نظامی و دفاعی ایران به دیگر کشورها صادر می‌شود.

وی یادآور شد: امروز استکبار جهانی از قدرت نظامی و دفاعی ایران مبهوت مانده است که نمونه آن ساخت هواپیمای بدون سرنشین ساخت ایران و به پرواز درآمدن در آسمان تل آویو بود که لرزه بر اندام آمریکا و رژیم صهیونیستی انداخت.

استاد دانشگاه فردوسی مشهد افزود: تاسیس، تثبیت و پیشرفت جمهوری اسلامی مدیون خون شهدا است و اگر بخواهیم انقلاب پایدار و ماندگار بماند، باید از شهدا الگو بگیریم و سیره آنان را در زندگی خود پیاده کنیم.

خسروی، پیشرفت و توسعه کشور را مدیون خون شهدا دانست و گفت: ما در قبال شهدا مسئولیم و باید با شناخت الگوهای شهدا و انتقال آن به نوجوانان و جوانان بصیرت و معرفت را در آنها تقویت کنیم.

هدف دشمن از تحریم‌ها تغییر نگرش ایران در بحث هسته‌ای است

وی خاطر نشان کرد: دشمن با جنگ اقتصادی و به اصطلاح خود آنها تحریم‌های فلج کننده دو هدف را دنبال می‌کرد که یکی افزایش گرانی‌ها و قرار دادن مردم در برابر نظام و دیگری فشار بر ایران و تغییر نگرش ایران در بحث هسته‌ای بود که با حضور پرشور مردم در حماسه 22 بهمن دشمن در مقدمه توطئه سال 92 ناکام شد.

استاد دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به اینکه فتنه 88 به بهانه دروغ تقلب در انتخابات شکل گرفت، افزود: گروهی از فریب‌خوردگان و مزدوران داخلی کشور با این بدعت سیاسی آشوب برپا کرده و با تحریک احساسات مردم فضای انتخابات را غبارآلود و متشنج کردند.

خسروی گفت: دشمن در فتنه 88 و راهپیمایی 22 بهمن به نتیجه‌ای نرسید و امسال نیز انتخابات 24 خرداد را نشانه گرفته است و از این‌رو لازم است تا مردم با هوشیاری و بصیرت و با حضور حماسی و پرشور خود در انتخابات نقشه فتنه‌گران و دشمنان را نقش بر آب کنند.

انتهای پیام/69006/غ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول