اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سنندج:

رفتار حضرت زهرا (س) در زن مسلمان واقعی ملموس است

فرمانده سپاه سنندج با اشاره با برشمردن ویژگی‌های حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: روش زندگی و رفتار این بانوی بزرگ در زن مسلمان واقعی ملموس است.

رفتار حضرت زهرا (س) در زن مسلمان واقعی ملموس است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالحسین یوسفی چهارشنبه در جشن میلاد کوثر که در سالن آزادی سنندج برگزار شد اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) مایه مباهات تمامی زنان عالم و به ویژه زنان مسلمان است که روز میلاد این بزرگ بانوی هستی را به نام آنان نام‌گذاری کرده‌اند.

فرمانده سپاه سنندج از حضرت فاطمه زهرا به عنوان الگویی کامل و بی‌بدیل نام برد و گفت: حضرت زهرا(س) از ابعاد مختلف فردی، اجتماعی، دینی و سیاسی دارای فضائلی است که نشان از اوج نیکی‌ و خوبی‌هایش است.

وی از اخلاق، رفتار و منش حضرت فاطمه(س) به عنوان الگویی ناب برای بشریت نام برد و بیان کرد: سبک زندگی این بزرگ بانوی دو عالم سبکی متین، بدون انحراف و دارای کمال است و موجب سعادت دنیا و آخرت انسان می‌شود.

وی با بیان اینکه اهمیت زندگی حضرت زهرا(س) چند ویژگی بارز دارد که باید زنان آن را الگوی رفتاری و کرداری خود قرار دهند اظهار کرد: ویژگی اول زندگی حضرت این است که اهمیت فوق‌العاده‌ای برای خانواده قائل بودند و مقید بودند که هیچ‌گاه نباید به ستون‌های خانواده صدمه‌ای وارد شود و جایگاه حضرت فاطمه(س) به عنوان همسر، مادر و دختر کاملا مشهود است.

وی توجه به حجاب و عفاف را از مهم‌ترین ویژ‌گی‌های حضرت فاطمه زهرا عنوان کرد و گفت: با وجود اینکه این بزرگ بانو همواره در میدان‌های سیاسی و اجتماعی حضور فعال داشتند، ولی همواره حافظ عفت و پاکدامنی خود بودند.

وی به نقش ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف از زمان پیروزی انقلاب تا به امروز اشاره کرد و گفت: زنان ایران اسلامی از آغاز پیروزی انقلاب تا به امروز با حضور خود در عرصه‌های مختلف اجتماعی، نظامی، سیاسی، علمی، دینی و فرهنگی نقش بسزایی در اقتدار نظام و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان داشته‌اند.

به گفته وی، شیرزنان ایران اسلامی در دوران جنگ تحمیلی نیز دوشادوش مردان هم در میدان جنگ و هم پشت جبهه تاثیر بسزایی در پیروزی رزمندگان در برابر دشمنان بعثی داشتند.

وی در پایان با اشاره به نام‌گذاری امسال با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی به نقش زنان در تحقق این شعار اشاره کرد و گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی شده است باید از تمامی ظرفیت‌ها برای تحقق آن برنامه‌ریزی شود.

انتهای پیام/79002/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول