اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته

نیمی از دختران یزدی با نام و القاب حضرت فاطمه (س) نامگذاری شدند

بر اساس آمار پایگاه اطلاعات جمعیت سازمان ثبت احوال کشور، در سال 91 نام بیش از 50 درصد نوزادان یزدی با نام حضرت فاطمه (س) و القاب ایشان در این پایگاه ثبت شده‌‌اند.

نیمی از دختران یزدی با نام و القاب حضرت فاطمه (س) نامگذاری شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت احوال استان یزد، از مجموع 10 هزار و 500 ولادت نوزادان دختر در سال گذشته، نام 6 هزار و 635 نوزاد از نام و القاب سرور زنان دو عالم انتخاب شده است.

بر اساس این گزارش، نام‌های فاطمه و فاطمه سادات هزار و 362 بار، زهرا 581 بار، نازنین زهرا 455 بار، ریحانه 390 بار، فاطمه زهرا 146 بار، محدثه 114 بار، مائده 96 بار، حنانه 92 بار، نازنین فاطمه 77 بار، ساجده 71 بار، مطهره 69 بار و کوثر 68 بار از فراوان‌ترین نام‌های حضرت فاطمه (س) برای نوزادان یزدی است که در پایگاه اطلاعات جمعیت سازمان ثبت احوال کشور به ثبت رسیده است.

همچنین نام‌های معصومه، زهره، بتول، طیبه، فریده، مهدیه، سعیده، صفیه، حبیبه، حکیمه، حدیثه، عالیه، کوکب، رحیمه، حوریه، حانیه، انسیه، عارفه، وحیده، رضیه، راضیه و حسنا نیز از نام‌هایی است که در رتبه‌های بعدی و با فراوانی کمتری انتخاب شده‌اند.

بر اساس آمار پایگاه اطلاعات جمعیت سازمان ثبت احوال کشور، تاکنون تعداد 12 میلیون و 578 هزار و 143 نفر با نام حضرت فاطمه (س) و القاب ایشان در سراسر کشور در این پایگاه ثبت شده‌اند.

انتهای پیام/2464/ت/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول