اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط پلیس فارس صورت گرفت

هلاکت سارق مسلح و قاتل فراری در فسا

فرمانده انتظامی فارس از به هلاکت رسیدن فردی که با شرارت‌های متعدد خود درصدد ایجاد ناامنی و مزاحمت برای مردم در منطقه ششده و قره‌بلاغ فسا بود، توسط ماموران انتظامی این استان خبر داد.

هلاکت سارق مسلح و قاتل فراری در فسا

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی فارس،  سیروس سجادیان اظهار داشت: در پی اقدامات فرد شروری در منطقه ششده و قره بلاغ فسا و ایجاد ناامنی در سطح شهرستان فسا، دستگیری وی در دستور کار ماموران یگان تکاور فرماندهی انتظامی این استان قرار گرفت.

وی افزود: این شرور در کوه‌های اطراف فسا مخفی و اقدام به اخاذی از اهالی منطقه می‌کرد که ابتدا ماموران یگان تکاور با حضور موثر و افزایش گشت‌زنی، ضریب امنیتی منطقه را افزایش دادند و سپس با اقدامات اطلاعاتی مسیرهای تردد شرور را شناسایی کردند.

سجادیان ادامه داد: ماموران یگان تکاور با همکاری ماموران انتظامی فسا با زیر نظر قراردادن محل‌های احتمالی اختفای شرور در فسا، این محل را برای وی ناامن کردند به طوری که مجبور شد در کوه‌های اطراف این شهرستان مخفی شود.

فرمانده انتظامی فارس گفت: پس از اقدامات اطلاعاتی محل اختفای شرور شناسایی شد و به محاصره ماموران درآمد.

سجادیان اذعان داشت: هنگامی که ماموران قصد دستگیری شرور را داشتند، وی مسلحانه با ماموران درگیر شد که با اقدام به موقع ماموران، به هلاکت رسید.

وی اذعان داشت: هلاکت این شرور سبب افزایش ضریب امنیتی و احساس امنیت در منطقه و ابراز خرسندی مردم از اقدام پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت شد.

انتهای پیام/2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول