اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس خبر داد

دستگیری دو شرور قاتل در کوار

فرمانده انتظامی فارس از دستگیری دو برادر شرور در منطقه کوار شیراز و کشف سه قتل و 16 شرارت از آنان خبر داد.

دستگیری دو شرور قاتل در کوار

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، سیروس سجادیان اظهار داشت: در پی شرارت دو برادر در 10 سال گذشته در منطقه کوار،‌ شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی فارس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: این دو برادر با انجام جرائمی از جمله قتل‌های طایفه‌ای، تهدید، تیراندازی، درگیری مسلحانه و... سبب سلب آسایش مردم و ایجاد مزاحمت برای اهالی منطقه شده بودند.

فرمانده انتظامی فارس گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی،‌ عملیاتی و انتظامی هر دو شرور توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر شدند و تحقیقات از آنان در زمینه کشف جرائم ارتکابی آغاز شد.

این مسئول افزود: در تحقیقات صورت گرفته از متهمان نیز سه قتل عمدی و 16 مورد تیراندازی منجر به جرح و تخریب ادوات کشاورزی، ترانس‌های برق و نیز تهدید به قتل، باج‌خواهی و ضرب و جرح کشاورزان منطقه و... کشف شد.

وی اضافه کرد: تمام شاکیان شناسایی شدند و دو اسلحه کلاش که در جرائم ارتکابی توسط این دو شرور استفاده شده بود، نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی فارس اذعان داشت: صحنه‌های جرم بازسازی، ‌پرونده در این مورد تشکیل و تحویل مقام قضایی شد که هر دو نفر با صدور قرار روانه زندان شدند.

سجادیان به کسانی که قصد ایجاد مزاحمت و سلب آسایش و آرامش شهروندان و ایجاد خلل در نظم و امنیت عمومی را دارند هشدار داد، هرچه سریع‌تر دست از نیات پلید خود برداشته و به آغوش جامعه بازگردند،‌ در غیر این صورت بدانند فارس جایگاه امنی برای این افراد نیست و پلیس آنان را هر نقطه از این استان که باشند دستگیر و تحویل مقام قضایی می‌دهد.

انتهتی پیام/2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول