اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی:

قاتل پیرمرد تبریزی دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی از شناسایی و دستگیری قاتل پیرمرد تبریزی که در محل کسب خود به قتل رسیده بود خبر داد.

قاتل پیرمرد تبریزی دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، قنبر مداحی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در پی گزارش رسیده مبنی بر اینکه شخصی به هویت معلوم 59 ساله که در محل کسب خود در بازار تبریز به قتل رسیده بود کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پس از اطلاع از وقوع جنایت در محل حاضر و به اتفاق بازپرس ویژه قتل و عوامل بررسی صحنه اداره تشخیص هویت اقدامات بررسی صحنه را انجام می‌دهند.

وی افزود: عوامل انتظامی با جمع‌آوری دلایل و مدارک و بررسی‌های محل مشخص می‌کنند که مقتول با سلاح سرد توسط فردی که به احتمال قوی از دوستان و آشنایان بوده به قتل رسیده است.

این مقام انتظامی اظهار کرد: با انجام اقدامات پلیسی و قضایی فردی که از دوستان چندین ساله مقتول بود به عنوان مظنون شناسایی و تحت تعقیب پلیس قرار می‌گیرد و مشخص می‌شود که نامبرده پس از وقوع قتل مدتی مخفی به استان‌های دیگر کشور سفر می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی گفت: نامبرده به محض مراجعه به منزل یکی از آشنایان خود در یکی از محلات تبریز دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم خود اعتراف و علت را اختلافات مالی و مسائل دیگر مطرح می‌کند.

مداحی افزود: در بررسی آسیب شناسی این پرونده عدم پایبندی قاتل و مقتول به مسائل دینی و اجتماعی و استفاده از مشروبات و مواد مخدر از جمله علت‌های وقوع جنایت است.

انتهای پیام/60002/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول