اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل موسسه نیروگستر خبر داد

اجرای 3 پروژه فرهنگی و معنوی توسط مؤسسه نیروگستر در باشت

مدیر عامل موسسه تخصص نیروگستر از احداث سه پروژه فرهنگی و معنوی در شهر باشت خبر داد.

اجرای 3 پروژه فرهنگی و معنوی توسط مؤسسه نیروگستر در باشت

 به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، مدیرعامل موسسه تخصص نیروگستر ظهر امروز در جمع خبرنگاران از احداث سه پروژه فرهنگی و معنوی در شهر باشت خبر داد.

سردار عدل هاشمی عنوان کرد: حسینیه بزرگ تپه نورالشهدا، حسینیه بانوان و تکمیل گلزار شهدای باشت در لیست پروژه‌های عمرانی مؤسسه نیرو گستر قرارگاه خاتم قرار گرفته شده‌اند.

هاشمی ابراز داشت: با طراحی نقشه و ارائه آن‌ها به مؤسسه نیروگستر به زودی کار عملیاتی برای تکمیل این پروژه‌ها انجام خواهد گرفت.

وی این پروژه‌ها را هدیه کوچکی از طرف مؤسسه نیروگستر به مردم ولایی و شهیدپرور باشت دانست و افزود: همه ما خود را مدیون خون شهدا می‌دانیم و هر کاری می‌کنیم برای پاسداشت خون آن عزیزان است.

مدیر عامل مؤسسه نیروگستر با اشاره به خدمات متعدد قرارگاه خاتم و مؤسسه نیروگستر به روستاهای کشور، اذعان داشت: این مؤسسه در جهت تکمیل و بهسازی راه‌های روستایی خدمات متعددی انجام داده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: مردم غیور و فهیم شهرستان باشت در طول تاریخ پر برکت انقلاب همواره حامی نظام و ولایت بودند و امروزه نیز در حوزه کشاورزی و اقتصاد مربوط به این صنعت پیشتاز هستند.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های متعدد باشت در حوزه کشاورزی عنوان کرد: با توجه هرچه بیشتر مسئولان به بخش کشاورزی باشت می‌توان این شهرستان را به یکی از قطب‌های بزرگ کشاورزی در کشور تبدیل کرد.

مدیرعامل مؤسسه نیرو گستر یادآور شد: برای توسعه و رشد کشور باید آموزش و پژوهش را در رأس برنامه‌های خود قرار دهیم و برای رسیدن به سطح بالای اقتصاد و علم باید نظم و انضباط و امنیت جانی و مالی را فراهم آورد.

انتهای پیام/82008/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول