اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 6 مشهد خبر داد

پایان پروژه فضای سبز پارک خطی بلوار شهید شیرودی مشهد

شهردار منطقه شش مشهد از اتمام پروژه فضای سبز پارک خطی شهید شیرودی در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

پایان پروژه فضای سبز پارک خطی بلوار شهید شیرودی مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، شهرام کریمی با بیان اینکه این پارک به وسعت 4 هزار مترمربع در حدفاصل بلوار رستمی تا تقاطع خیابان شهید صدر قرار دارد، اظهار داشت: عملیات اجرای فضای سبز این پارک خطی از اوایل سال جاری و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این عملیات تاکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: عملیات اجرایی ساخت ابنیه پارک به پایان رسیده و قرار است در اجرای پروژه فضای سبز این پارک خطی، 3 هزار مترمربع چمن، 20 هزار بوته گل فصلی و دائم، 10 هزار پرچین، 780 اصله درخت و درختچه تا اوایل خرداد ماه کاشته ‌شود.

وی در ادامه گفت: با ایجاد و توسعه فضای سبز به عنوان یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی، سطح امید در جامعه شهرنشین افزایش می‌یابد و چهره شهر بسیار شاداب، جذاب و مسرت‌بخش می‌شود.

این مقام مسئول اذعان کرد: سهم ناحیه یک منطقه شش شهرداری مشهد از فضای سبز 15هکتار است که بر این اساس، سرانه فضای سبز برای هر شهروند در این ناحیه بیش از چهار مترمربع می‌باشد.

انتهای پیام/70005/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول