اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل تعاونی ناشران کرمان:

اتاق خبر و اطلاع‌رسانی ناشران کرمان راه‌اندازی شد

مدیر‌عامل شرکت تعاونی ناشران استان کرمان گفت: اتاق خبر و اطلاع‌رسانی شرکت تعاونی ناشران استان کرمان راه‌اندازی شد.

اتاق خبر و اطلاع‌رسانی ناشران کرمان راه‌اندازی شد

سید‌ محمد سعیدی‌حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: با توجه به اهمیت خبر و رسالت اطلاع‌رسانی در زمینه پوشش خبری، فعالیت‌های مربوط به حوزه ‌نشر استان‌ و‌ ارتقای آگاهی و بصیرت جامعه‌ اتاق خبر و اطلاع‌رسانی ناشران استان کرمان راه‌اندازی شد.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی دبیرخانه اتاق خبر و اطلاع‌رسانی تعاونی ناشران استان کرمان تمام اخبار و رویدادهای فرهنگی و آمارهای حوزه ‌چاپ و نشر و پخش کتاب از این طریق‌ اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیر‌عامل شرکت تعاونی ناشران استان کرمان ادامه داد: شاخص‌ها و توانایی‌های فرهنگی و انتشاراتی و برنامه‌های منسجم شرکت تعاونی ناشران استان کرمان طی چند سال اخیر به گونه‌ای رشد و توسعه پیدا کرده که هر روز در رسانه‌های مجازی و خبرگزاری‌های‌ معتبر ایرانی و جراید‌ منعکس می‌شود.

وی تصریح کرد: هدف فعالیت شرکت تعاونی ناشران استان جذب، حمایت‌ و هدایت استعدادهای قلمی و حمایت از توزیع آثار مکتوب ناشران استان و برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی و توسعه شاخص‌های انتشاراتی استان کرمان است.

سعیدی‌حسینی عنوان کرد: امیدواریم با راه‌اندازی دبیرخانه‌ خبر و اطلاع‌رسانی ‌شرکت تعاونی ناشران استان کرمان، فعالیت‌های ارزنده و برجسته این تعاونی ‌به صورت آنلاین و گسترده در رسانه‌های مجازی و ارتباطی و مکتوبی منعکس شود.

مدیر‌عامل شرکت تعاونی ناشران استان کرمان گفت: کارنامه فرهنگی و انتشاراتی و مدیریتی این تعاونی‌ گواهی ‌می‌دهد که نسبت به استان‌های دیگر صاحب مقام اصلح و جزو سه تعاونی اول نشر در کشور است.

سعیدی‌حسینی اظهار داشت: راضیه خان‌بابا به مدت یک سال به سمت رئیس دبیرخانه اتاق خبر و اطلاع‌رسانی شرکت تعاونی ناشران استان کرمان منصوب شده‌ است.

انتهای پیام/80017/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول