اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میناب عنوان کرد

کاهش بار سنگین هزینه‌های درمانی با آموزش و اطلاع‌رسانی

فرماندار میناب گفت: با اطلاع رسانی و آموزش مسایل بهداشتی به مردم و تغییر شیوه زندگی می‌توان بار سنگین هزینه‌های درمانی را از دوش مردم برداشت.

کاهش بار سنگین هزینه‌های درمانی با آموزش و اطلاع‌رسانی

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، عباس خدادادزاده پیش از ظهر امروز در جمع تیم مدیریتی و بهداشتی شبکه بهداشت و درمان، ضمن تبریک هفته سلامت به پرسنل خدوم مجموعه بهداشت و درمان به حدیثی از امام صادق (ع) در تقسیم علم اشاره و اظهار داشت: علم از منظر ایشان به دو علم دین و علم بدن تقسیم شده که علم بدن همان نحوه نگهداری سلامت جسم و بدن انسان است.   

وی در ادامه به ماموریت‌های شبکه بهداشت و درمان اشاره و  ضمن کم هزینه دانستن و مفید بودن فعالیت‌های بهداشتی و پیشگیرانه بیان داشت: با اطلاع رسانی و آموزش مسایل بهداشتی به مردم و تغییر شیوه زندگی می‌توان بار سنگین هزینه‌های درمانی را از دوش مردم کاهش داد.

فرماندار میناب در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تحقق این شعار در پرتو داشتن انسان‌هایی سالم و بانشاط میسر خواهد بود.

خدادادزاده خطاب به مدیران شبکه بهداشت و درمان افزود: شما مدیران و دست اندرکاران حوزه سلامت با همکاری، همدلی و تعامل با سایر ارگان‌ها و با برنامه‌ریزی مناسب می‌توانید زمینه ارتقا و حفظ سلامتی مردم را فراهم کنید.

وی بر اصلاح فرهنگ تغذیه مردم و ترویج شیوه زندگی سالم تاکید و ادامه داد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری‌شده باید با توجه به تجربه‌های کسب شده در سال‌های گذشته، تلاش خود را مضاعف نموده و با روحیه‌ای خاشع امر خدمات رسانی به مردم در حوزه سلامت و درمان را انجام دهیم.

انتهای پیام/88004/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول