اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تأمین اجتماعی سیستان و بلوچستان:

بالغ بر 370 هزار کارگر ساختمانی سیستان و بلوچستان از بیمه تأمین اجتماعی برخوردارند

مدیرکل تأمین اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: 375 هزار و سه نفر کارگر ساختمانی در سیستان و بلوچستان از سال گذشته تا دو ماه اول سال‌جاری تحت‌ پوشش بیمه تأمین‌ اجتماعی قرار گرفته‌اند.

بالغ بر 370 هزار کارگر ساختمانی سیستان و بلوچستان از بیمه تأمین اجتماعی برخوردارند

محمدرضا رخشانی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: از سال گذشته تا دو ماه نخست سال‌جاری، 12 هزار و 172 نفر راننده، 21 هزار و 10 نفر قالیباف و 27 هزار و 87 نفر طلبه تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفته‌اند.

وی افزود: در این مدت همچنین 123 هزار و 115 نفر بیمه شده اجباری و 33 هزار و 11 نفر بیمه شده اختیاری تحت پوشش این سازمان قرار گرفته‌اند.

مدیرکل تأمین اجتماعی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: از سال گذشته تاکنون، 20 هزار و 21 نفر از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی از دیگر بهره‌مند شدگان این اداره کل هستند.

رخشانی‌مقدم اضافه کرد: در این مدت 185 هزار و دو نفر از کارگران مشاغل آزاد، 133 هزار و پنج نفر باربران و 502 هزار و 9 نفر زنان سرپرست خانوار کمیته امداد تحت پوشش این سازمان قرار گرفته‌اند.

این مسئول تصریح کرد: 48 نفر نویسنده و کارمند و 375 هزار و سه نفر کارگر ساختمانی که قشر زحمتکش در جامعه هستند هم تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفته‌اند.

وی استقبال مردم استان از خدمات این سازمان را رو به افزایش دانست و گفت: در اغلب خدمات ارائه شده به ویژه در بخش بیمه‌های خاص، مشاغل آزاد، اختیاری، کارگران ساختمانی، زنان خانه‌دار، قالیبافان و غیره، رشد چشمگیری داشته‌ایم که علت آن را می‌توان در افزایش آگاهی، شناخت مردم و اطمینان از سرمایه‌گذاری در این سازمان به دلیل تضمین آینده خود دانست.

انتهای پیام/75002/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول