اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون بازنشستگان استان گلستان:

36 هزار بازنشسته در گلستان تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دارند

رئیس کانون بازنشستگان استان گلستان با بیان اینکه 2 میلیون و 500 هزار بازنشسته در کشور بیمه تکمیلی هستند، گفت: در گلستان 36 هزار بازنشسته تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دارند.

36 هزار بازنشسته در گلستان تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد کوهستانی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز کار و کارگر که در دانشگاه علمی و کاربردی خانه کارگر گرگان برگزار شد، اظهار داشت: میزان تورم بالاست و این افسارگسیختگی، درمان بازنشستگان را به خطر انداخته است.

وی در خصوص پرداخت وام‎های قرض‎الحسنه به کارگران بازنشسته خاطرنشان کرد: در سال گذشته تعداد یک‎هزار و 380 نفر به بانک‎ها برای دریافت وام یک میلیون تومانی معرفی شدند.

افزایش 18 درصدی حقوق کارگران/ در پرتو کار و تلاش زمینه کج‎روی و بحران‎های اجتماعی گرفته شود

رئیس کانون بازنشستگان گلستان با اشاره به حقوق کارگران یادآور شد: با پیگیری انجام شده طبق ماده 96 قانونی در سال گذشته توانستیم نسبت به افزایش 18 درصدی حقوق کارگران اقدام کنیم.

کوهستانی با اشاره به فعالیت‎های انجام شده برای کارگران بازنشسته بیان داشت: از دو سال پیش از طریق کانون بازنشستگان استان و کشور پیگیر هماهنگ‎سازی حقوق بازنشستگان بودیم چراکه حتی کارگران دارای 30 سال سابقه نیز به دلیل حقوق ناکافی قادر به تامین معاش خانواده خود نیستند.

وی خطاب به مسئولان متذکر شد: باید تدبیری برای نیروهای جوان و پرنشاط جامعه اندیشیده شود تا در جامعه حداکثر بهره‎وری را کسب کنند تا در پرتو کار و تلاش که جوهره‎انسان‎ها است زمینه کج‎روی، انحراف و بحران‎های اجتماعی گرفته شود.

کارآفرینان چرخ تولید و کارخانه‎ها را به گردش درمی‎آورند

رئیس کانون بازنشستگان گلستان کارگران ابراز داشت: جامعه پرنشاط و شاداب در سایه کار و تلاش، انسان‎‎های توانمند را پدید می‎آورند.

کوهستانی با بیان اینکه باید از کارآفرینان تجلیل شود، متذکر شد: کارآفرینان انسان‎های شریفی هستند که با تفکر و اندیشه اقتصادی و بکارگیری سرمایه در راه سازندگی، چرخ تولید و کارخانه‎ها را به گردش درمی‎آورند و سفره نعمت را برای کارگران خود گسترانیده‎اند.

انتهای پیام/83001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول