اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز برگزار شد

نشست هم‌اندیشی انتخاب طرح همگونی لباس مدارس در چرام

نشست هم‌اندیشی انتخاب طرح همگونی لباس مدارس عصر امروز در چرام برگزار شد.

نشست هم‌اندیشی انتخاب طرح همگونی لباس مدارس در چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، نشست هم‌اندیشی انتخاب طرح همگونی لباس مدارس چرام عصر امروز با حضور معاونت پرورشی، کارشناسان حراست و ارزیابی و مدیران مدارس در آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

اکبر نعمتی در این نشست با بیان این‌که لباس دانش‌آموزان باید از نظر دوخت و رنگ، ساده و دارای ظاهری آراسته و متناسب با محیط آموزشی و تربیتی مدرسه باشد، اظهار کرد: لباس دانش‌آموزان علاوه بر پوشش، نشان وقار و عفاف آنان است که شکل و دوخت لباس آنان باید متناسب با شئونات اسلامی باشد.

معاونت پرورشی آموزش و پرورش چرام با اشاره به این مطلب که طبق بخشنامه پوشش و ارائه فرم لباس مدارس این تصمیم در اختیار انجمن اولیا و مربیان مدارس است، گفت: لباس فرم دانش‌آموزی متناسب با حجاب و عفاف دانش‌آموزان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به همگونی لباس دانش‌آموزان در نظام تعلیم و تربیت و پرهیز از لباس‌های فاخر و مدل‌دار غیراستاندارد، توسعه و ترویج لباس‌های ایرانی در سال جاری که تحت عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی و همچنین تولید ملی و تأکید وزارت آموزش و پرورش و مصوبه‌های شورای معاونان شهرستان این جلسه برگزار شده است.

این مسئول اضافه کرد: نوع و رنگ لباس براساس روانشناسی و توجه به موقعیت جغرافیایی در سه مقطع انتخاب شود.

نعمتی با تأکید بر این‌که برای هر مقطع یک رنگ در نظر گرفته شود، متذکر شد: تا 25 شهریور سال جاری باید لباس‌ها تحویل داده شوند و همچنین پارچه‌ها باید ایرانی باشد.

انتهای پیام/82002/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول