اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های تهران:

چادر میراث حضرت فاطمه (س) است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان گفت: چادر میراث حضرت فاطمه (س) است، چادر نماد عفت و نماد الگوبرداری از فرهنگ فاطمی است.

چادر میراث حضرت فاطمه (س) است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، شب گذشته جشن بزرگ تجلیل از مقام زن و نیز گرامیداشت یاد و خاطره استاد مطهری و مقام معلم توسط آموزش و پرورش ورامین در مدرسه نمونه سوده برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در این مراسم ضمن بیان مقام والای مادر گفت: باید تا مادرمان در قید حیات است قدرش را بدانیم و نوکری این گوهر خدادادی را بکنیم، حرمت وی را نگه داریم، در طول سال باید در خدمت مادران بود و این خدمت تنها به یک روز در سال به نام روز مادر کفایت نمی‌کند.

امام جمعه موقت ورامین خطاب به بانوان حاضر در جلسه با طرح این سئوال که الگوی روز معلم و روز زن کیست؟ اظهار داشت: باید از حضرت زهرا (س) الگو بگیریم، در زندگی خود بنگریم، چقدر از این بزرگوار الگوبرداری کردیم، خواستگار می‌آید می‌گویند یک هزار و 400 سکه مهریه دختر، یا جهیزیه‌های آنچنانانی می‌دهند، مهریه‌های بالا، جهیزیه‌ها و اوضاع حجاب امروز جامعه به‌دلیل دوری از فرهنگ فاطمی است، الگوگیری از حضرت زهرا (س) این موارد را طرد می‌کند.

حجت‌الاسلام محمودی با بیان اهمیت چادر در پوشش زن مسلمان عنوان کرد: اهمیت چادر را باور کنیم، چادر تنها چند متر پارچه نیست، میراث حضرت فاطمه (س) است، چادر نماد عفت و نماد الگوبرداری از فرهنگ فاطمی است، این خود آرایی‌ها و مانتوهای کوتاه و ... مورد پذیرش حضرت زهرا (س) نیست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه بزرگترین بار مسئولیت تربیتی دانش‌آموزان و آینده سازان بر دوش مدیران و معلمان است، تصریح کرد: باید این عزیزان فرهنگ فاطمی را با تمام وجود لمس کرده و سپس انتقال دهند، امروز دنیا با فرهنگ فاطمی مبارزه و دشمنی می‌کند اما بدانید چه آمریکا و غرب بخواهد و چه نخواهد به‌زودی مکتب اسلام ناب محمدی (ص) سراسر دنیا را فرا می‌گیرد.

این گزارش حاکی است، در پایان مراسم با حضور مجتبی عرب عامری، رئیس آموزش و پرورش ورامین از مدیران مدارس بنت الهدی، ساره، منتصرین شاهد، مجتمع شهید مسعود جعفری، مدرسه حجاب، مجتمع سید علی محتشم، مجتمع ولایت، مجتمع آموزشی مرحوم میرنصیری، بعثت و نمونه سوده به‌عنوان پایگاه‌های حجاب برتر تقدیر شد.

در این مراسم همچنین زهرا کریمی از آموزشگاه علی ابن ابیطالب (ع) به‌عنوان زن برگزیده آموزش و پرورش و کیمیا سلیمی از آموزشگاه شهید کلهرودی به‌عنوان دخت برگزیده ایران اسلامی در شهرستان ورامین انتخاب شده و با اهداء جوایزی از آنان تقدیر شد.

انتهای پیام/2462/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول