اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان:

ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه ضروری است

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کردستان با تاکید بر توسعه سبک زندگی اسلامی در جامعه گفت: ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه ضروری است.

ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سهیلا نصرصادقی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌های هفته زن و روز مادر با اشاره به جایگاه زن در جامعه کنونی اظهار کرد: امروز جامعه مدیون حضور زنان پویا و ایثارگر است و گرامیداشت مقام زنان به ویژه مقام مادر در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) امری مهم به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری کرده‌اند، افزود: زنان کردستانی باید با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای توطئه دشمنان اسلام و نظام را خنثی کنند و همت و توان خود را در توسعه و پیشبرد ایران اسلامی به نمایش بگذارند.

این مسئول تعیین سرنوشت ایران اسلامی را بسته به همت والای مردم به ویژه زنان و مادران دانست و گفت: مادران با همراهی اعضای خانواده باید در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند و حماسه‌ای عظیم را در تاریخ به ثبت برسانند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کردستان همچنین به برنامه‌های هفته زن اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی ادارات شهرستان‌های استان 409 برنامه به دفتر امور بانوان استانداری ارسال شده است که پس از بررسی در ایام هفته زن اجرایی می‌شود.

نصرصادقی برگزاری مراسم مولودی‌خوانی در زیارتگاه امامزاده پیرعمر، جشنواره دختران فاطمی، همایش زن در سنندج و مسابقات فرهنگی و ورزشی توسط ادارات مختلف استان را از جمله برنامه‌های هفته زن برشمرد.

وی به عناوین روزهای هفته بزرگداشت مقام زن اشاره کرد و ادامه داد: زن حماسه‌ساز سیاست و اقتصاد، زن خلاقیت و نوآوری، زن عفاف و مسئولیت اجتماعی، زن تربیت و تحکیم بنیان خانواده، زن معنویت و سبک زندگی فاطمی، زن ایثار و ولایت‌پذیری، زن بصیرت و فرهنگ انتظار عناوین این ایام است.

در پایان این جلسه که با حضور نماینده بانوان ادارات استان برگزار شد، اعضا نظرات و برنامه‌های خود را ابلاغ و آمادگی خود را برای همکاری در خصوص برنامه‌های هفته زن اعلام کردند.

انتهای پیام/79007/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول