اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشن کوثر سپاه ناحیه نور:

سالروز میلاد حضرت زهرا (س) فرصتی مغتم برای ترویج معارف فاطمی است

دبیر جشن کوثر سپاه ناحیه نور گفت: سالروز میلاد حضرت زهرا (س) فرصتی مغتم برای ترویج معارف فاطمی است.

سالروز میلاد حضرت زهرا (س) فرصتی مغتم برای ترویج معارف فاطمی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نور، ناهید محمددخت بعدازظهر امروز در جلسه ستاد جشن کوثر سپاه ناحیه نور اظهار داشت: برپایی جشن کوثر که به بهانه ولادت زهرای مرضیه برگزار می‌شود، این فرصت را مهیا می‌کند تا مردم با جایگاه و اهمیت نقش مادران در اعتلای فرهنگ جامعه و جهانی‌سازی فرهنگ فاطمی آشنا شوند.

وی ابراز داشت: در این فرصت و طی برنامه‌های هفته زن می‌توان جنبه عفاف آن حضرت را عمومی‌سازی کرد و فرهنگ عفاف در جامعه را در بستر تعالیم و سیره آن حضرت دنبال کرد.

دبیر جشن کوثر سپاه ناحیه نور از دیگر اهداف جشن کوثر را انعکاس دستاوردهای زنان پس از انقلاب اسلامی و تبیین عفاف و حجاب در حوزه تئوریک و الگوسازی کارآمد از این دستاورد ارزشمند انقلاب ذکر کرد.

محمددخت هدایت افکار در جهت آرمان‌های اسلام و انقلاب و تحکیم مبانی اعتقادی زن و نشر شاخصه‌های دینی، اجتماعی و سیاسی الگوهای برتر همچنین تبیین سیمای حضرت زهرا (س)و ارائه عملکرد ایشان در مقابله با جنگ نرم و فتنه‌های زمان و ترویج فرهنگ ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری آن حضرت در بین جامعه را از دیگر اهداف جشن میلاد کوثر عنوان کرد.

همچنین فرمانده سپاه ناحیه نور نیز در این جلسه با تاکید بر تشکیل ستادهای جشن کوثر در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌ها بیان داشت: جشن کوثر باید در شأن مقام و منزلت زهرای مرضیه برگزار شود.

ناصر توکلی از فرماندهان و مدیران قسمت‌های سپاه ناحیه نور خواست تا با هماهنگی دبیرخانه ستاد جشن کوثر و کمیته‌های مربوطه زمینه حضور اقشار مختلف را در این جشن فراهم آورند و در استفاده از سخنرانان هم دقت کنند که استفاده انتخاباتی تبلیغاتی نشود.

انتهای پیام/86023/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول