اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ایلام:

پلیس با اجرای صحیح ماموریت‌ها اعتماد مردم را جلب کرده است

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: پلیس با اجرای صحیح ماموریت‌ها اعتماد مردم را جلب کرده است.

پلیس با اجرای صحیح ماموریت‌ها اعتماد مردم را جلب کرده است

سردار علی دولتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: پلیس با نگرش جامعه‌محوری خود درصدد جلب اعتماد متقابل افکار عمومی است.

وی با بیان اینکه افکار عمومی واقعیتی است که به هیچ وجه نمی‌توان آن را نادیده گرفت، گفت: افکار عمومی در بسیاری از موارد نقش مدعی‌العموم را ایفا کرده و به یک استیضاح‌کننده و مطالبه‌گر مبدل می‌شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام افزود: نه تنها پلیس بلکه هر سازمانی که به نحوی با مردم در ارتباط است نیازمند برخورداری از اعتماد متقابل افکار عمومی جامعه است.

وی گفت: ما به عنوان سازمانی که بیشترین سطح ارتباط و تعامل با مردم را داریم برای رسیدن به امنیت مطلوب نیازمند تقویت اعتماد متقابل با افکار عمومی هستیم.

این فرمانده انتظامی ادامه داد: قطعاً ما در نیروی انتظامی به دنبال جذب حداکثر افکار عمومی هستیم و در این راستا با اجرای صحیح ماموریت‌های خود و برقراری نظم و امنیت عمومی نیازهای جامعه را پاسخگو خواهیم بود.

دولتی تصریح کرد: نیروی انتظامی در چند ساله اخیر در بحث ارتباط و تعامل و محور قرار دادن مردم و توجه به خواست آنها در میان سازمان‌های دولتی خوش درخشیده و قطعاً با اجرای صحیح ماموریت‌های خود این اعتماد متقابل را حفظ می‌کنیم.

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: چون پلیس برخاسته از دل مردم و همسو با افکار عمومی است و در چارچوب قوانین و مقررات کشور حرکت می‌کند روز به روز بر محبوبیت خود می‌افزاید.

انتهای پیام/2246/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول