اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال نیروی زمینی تهران:

تبانی بین تیم نیروی زمینی تهران و پاس همدان رخ نداده است

سرپرست تیم فوتبال نیروی زمینی تهران گفت: در بازی رفت و برگشت بین دو تیم نیروی ‌زمینی تهران و پاس همدان فوتبال پاکی برگزار شده و هیچ‌گونه تبانی بین این دو باشگاه صورت نگرفت.

تبانی بین تیم نیروی زمینی تهران و پاس همدان رخ نداده است

حسین اخوت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره اتفاقات شب گذشته در برنامه 90 در خصوص پرسشی از سوی فردوسی‌پور از وی مبنی بر اینکه آیا بین نیروی زمینی و پاس تبانی شده یا خیر؟ ضمن رد این مطلب اظهار داشت: شب گذشته که از برنامه 90 با بنده تماس گرفته شد تمام واقعیت‌ها را بازگو کردم و حرف بنده یک حرف است و عوض نمی‌شود.

وی افزود: بعد از تماس برنامه 90، مدیرعامل باشگاه پاس همدان نیز با بنده تماس گرفتند که باز هم همان صحبت‌ها را تکرار کردم.

سرپرست تیم فوتبال نیروی زمینی تهران با بیان اینکه صد بار دیگر نیز همان صحبت‎‌ها را تکرار خواهم کرد به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: بین باشگاه پاس همدان و نیروی‌ زمینی تهران هیچ صحبت و تخلفی صورت نگرفته است.

وی تأکید کرد: از طرف باشگاه پاس همدان با هیچ یک از بازیکنان، کادر فنی و عوامل باشگاه نیروی زمینی تهران تماس گرفته نشده است.

اخوت با بیان اینکه هیچ گونه مسئله پشت پرده بین باشگاه پاس و نیروی زمینی تهران نبوده است بیان کرد: من باز هم باید تأکید کنم که هیچ تبانی، تماس و پیشنهادی بین این دو باشگاه نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: بازی بین دو باشگاه کاملاً پاک و شرافتمندانه برگزار شده و نتیجه آن تنها در درون زمین رقم خورده است و این دو باشگاه از این مسائل مبرا و پاک هستند.

گفتنی است پرونده لیگ دسته اول فوتبال در گروه ب این مسابقات همچنان به علت وجود شائبه‌ای در ارتباط با انجام تبانی در این لیگ باز است و تحقیق و تفحص در این زمینه توسط مسئولان فدراسیون ادامه دارد.

این مسائل باعث شده تا دیدار پلی‌آف بین استقلال خوزستان و مس‌ سرچشمه به تعویق افتد تا تکلیف قطعی تیم‌های صعودکننده به لیگ برتر و پلی‌آف در این گروه مشخص شود.

انتهای ‌پیام/89018/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول