اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه پاس همدان خبر داد

تأکید استاندار همدان بر حضور قدرتمند پاس در مسابقات

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: در جلسه‌ای که با استاندار همدان برگزار کردیم وی به حضور قدرتمند پاس در مسابقات تأکید کرد.

تأکید استاندار همدان بر حضور قدرتمند پاس در مسابقات

عبدالحمید رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره جلسه خود با استاندار همدان اظهار داشت: این جلسه بیش از یک ساعت طول کشید و واقعاً برای تیم پاس بسیار مفید بود.

وی افزود: در این جلسه گزارش عملکرد سال گذشته پاس همچنین گزارش عملکرد مالی باشگاه را به استاندار همدان ارائه دادم تا رئیس هیئت‌ مدیره باشگاه پاس همدان در جریان چارچوب عملکرد فصل گذشته پاس قرار گیرد.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با بیان اینکه استاندار تأکید داشت که بنده کار خود را در باشگاه پاس ادامه دهم گفت: در آینده جلسه‌ای را با هیئت ‌مدیره خواهیم داشت تا در این جلسه لیست بدهی‌های باشگاه و بودجه سال آینده باشگاه مشخص شود.

وی تأکید کرد: رئیس هیئت مدیره باشگاه پاس همدان در این جلسه بر حضور قدرتمند پاس در مسابقات بسیار تأکید کرد و این جلسه بسیار بر روی انگیزه و روحیه بنده برای ادامه کار مفید بود.

رمضانی با بیان اینکه در حال حاضر تکلیف خود را برای ادامه کار نمی‌دانیم، بیان کرد: تا مشخص شدن رأی فدراسیون در بحث تبانی و اتفاقات صورت گرفته در لیگ دسته اول، تکلیف خود را برای ادامه‌ کار نمی‌دانیم و در حال حاضر منتظر رأی عادلانه فدراسیون در این خصوص هستیم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ورزشی فارس همدان درباره اینکه اگر قرار باشد پاس به پلی‌آف برود، آمادگی دارید یا خیر؟ گفت: بنده با تمام بازیکنان در تماس هستم و هیچ مشکلی از این بابت نداریم و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

رمضانی خاطرنشان کرد: در تمام لحظات به دنبال منافع تیم خود هستم و هیچ کوتاهی در این زمینه انجام نداده‌ام.

وی درباره پرداخت قرارداد بازیکنان در فصل گذشته اذعان داشت: فعلاً قراردادها پرداخت نشده و باید منتظر جلسه هیئت مدیره باشگاه بمانیم.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پاس همدان در پایان رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در حالی با 45 امتیاز در رده سوم جدول گروه «ب» قرار گرفت که تیم شهرداری تبریز با عدم حضور تیم برق شیراز در برابر این تیم با حکم کمیته انضباطی سه بر صفر برنده شد و با 47 امتیاز به عنوان تیم نخست این گروه به لیگ برتر صعود کرد و تیم استقلال صنعتی خوزستان نیز با 46 امتیاز به دیدار پلی‌آف راه یافت.

انتهای ‌پیام/89018/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول