اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین:

حماسه 24 خرداد شکست دشمن در عرصه سیاسی است

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین انتخابات ریاست جمهوری 24 خرداد را شکست دشمن در عرصه سیاسی عنوان کرد و گفت: مردم به افراد دلداده نظام و انقلاب اسلامی رأی دهند.

حماسه 24 خرداد شکست دشمن در عرصه سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش در برنامه سلسله نشست‌های هیئت عاشقان ولایت که از سوی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در حسینیه شهید مطهری سپاه صاحب‌الامر (عج) این استان برگزار شد، رأی دادن به افراد از روی ظاهر آنان، طایفه‌گرایی و صنف‌گرایی را بی‌بصیرتی دانست.

وی با اشاره به اینکه مردم باید به افراد دلداده نظام و انقلاب رأی بدهند، افزود: بیان معیارها برای مردم، ارائه گزارش عملکرد نامزدها، دوری از تخریب دیگران و پرهیز از رأی دادن بر اساس تعصبات قومی و ملی می‌تواند به انتخاب افراد شایسته ختم شود.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه دانشجویان سوری در حال تحصیل در ایران، اذعان دارند که تعیین تکلیف سوریه به انتخابات ایران وابسته است، یادآور شد: به گفته این دانشجویان حماسه آفرینی مردم ایران در انتخابات موجب پایان جنگ در سوریه و شکست دشمن در عرصه سیاسی و بین‌المللی خواهد شد.

آبنوش گفت: با این اوصاف چنانچه هر یک از سر حلقه‌های صالحین نتواند افرادی را که با بمباران رسانه‌های فاسق در مسیر حضور در انتخابات بی‌انگیزه شده‌اند، به حضور فعال در این عرصه جذب کند، در خلق نشدن حماسه شریک است و باید بزرگی ابعاد این حماسه را برای مردم تبیین کرد.

وی با بیان اینکه استدلال قوی ایران و روشن بودن دشمنان آن، نظام را از اثبات حقانیت خود بی‌نیاز می‌کند، تصریح کرد: تمام مردم جهان از ظالم بودن و کودک‌کش بودن رژیم صهیونیستی و فتنه انگیزی انگلستان آگاه هستند و تمام انسان‌های برخوردار از قوه عقل، آمریکا را مظهر شیطنت و دشمن ایران می‌دانند که این، نشانه حقانیت نظام جمهوری اسلامی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در صورتی که مردم بدانند تحریم‌های دشمنان به دلیل اطاعت از ولایت است، تمام مشکلات را تحمل می‌کنند که این آگاه سازی مردم نیز از وظایف حلقه‌های صالحین است.

آبنوش خاطرنشان کرد: افراد باید در حلقه‌های صالحین قانع شوند که رأی هر نفر بر خلق حماسه و آینده منطقه مؤثر است؛ همان گونه که معتقدیم کسانی که واقعه عاشورا را ایجاد کردند، در کشتن مردم میانمار و دیگر مظلومان تاریخ شریک هستند.

وی با تأکید بر اهمیت آگاه‌سازی مردم در عرصه انتخابات شوراهای شهر و روستا تصریح کرد: از آنجا که ما معتقدیم پیامبر ما را می‌بیند، باید بتوانیم نسبت به عملکرد خود در محضر ایشان پاسخگو باشیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین ادامه داد: همه وظیفه دارند به مردم بصیرت بدهند تا اجازه ندهند افرادی با عکس‌های به ظاهر زیبا یا شعارهای دروغین برای به راه انداختن مظاهر ضدیت با خدا و پیامبر، تغییر نام معابر از اسم شهید به نام دیگر و اقدامات این چنینی چهار سال روی کار بیایند.

وی با بیان اینکه در عرصه انتخابات ریاست جمهوری عده‌ای از سران عرب برای اخلال در انتخابات تشکل‌هایی همچون منافقین را اجیر می‌کنند، یادآور شد: وظیفه مردم و دلسوزان نظام در این برهه، حماسه آفرینی، حضور حداکثری، ایجاد امنیت و ثبات در انتخابات و راهنمایی مردم به سمت انتخاب فرد اصلح است.

هیئت عاشقان ولایت ماهانه در قالب همایشی با حضور مسئولان بسیج و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین از سوی نواحی سپاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77011/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول