اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

رسانه‌ها به ارتقای فرهنگ شهر‌نشینی کمک کنند

شهردار اردبیل گفت: رسانه‌ها و اصحاب فعال در این حوزه باید در خصوص ارتقای فرهنگ شهر‌نشینی همت کنند تا بیش از هر زمان دیگر این فرهنگ ارتقا یابد.

رسانه‌ها به ارتقای فرهنگ شهر‌نشینی کمک کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری ظهر امروز در نشست کارگروه فرهنگی و اطلاع‌رسانی شهری با حضور جمعی از اصحاب رسانه اظهار داشت: به دنبال اقدامات انجام یافته و نتایج مثبت حاصله از نشست‌های سال 91 این کار گروه در قالب کارگروه اطلاع‌رسانی اتاق فکر شهرداری اردبیل، با توجه به نقاط قوت و رفع برخی ایرادات موجود مصمم هستیم در بحث اطلاع‌رسانی از ظرفیت‌های موجود در این کارگروه بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به برخی نتایج به دست آمده از نشست‌های سال 91 خاطرنشان کرد: افزایش کیفیت و کمیت خبرهای ارائه شده در سایت اطلاع‌رسانی شهرداری اردبیل از جمله این نتایج بود و می‌توان از طریق همین سایت نسبت به معرفی بهتر عملکرد همکاران در مجموعه شهرداری و نیز نسبت به ارائه آئین‌نامه‌ها و قوانین جدیدی که در ارتباط با شهر و شهروندان است همچون معرفی حقوق متقابل شهر و شهروندان اقدام کرد.

بدری اهمیت اطلاع‌رسانی از عملکرد شهرداری را یادآوری شد و گفت: اطلاع یافتن به موقع شهروندان از اقدامات و برنامه‌های انجام گرفته و یا برنامه‌های مربوط به آینده در شهر حق شهروندان است.

وی از پیش‌بینی‌ها و تمهیدات لازم در نظر گرفته شده در بودجه سال 92 به امر اطلاع‌رسانی خبر داد و تصریح کرد: حتی اگر بهترین اقدامات و عملکرد را داشته باشیم اگر اطلاع‌رسانی تخصصی و صحیح صورت نگیرد قطعاً با گذشت زمان با کاهش انگیزه پرسنل مواجه شده و از طرفی به دلیل عدم اطلاع مردم از اقدامات صورت گرفته انتظارات برآورده نمی‌شود و حمایت لازم اقشار مختلف مردم از مدیریت شهری را نیز شاهد نخواهیم بود.

شهردار اردبیل با اذعان به نتیجه بخش بودن کارهای فرهنگی در امر اطلاع‌رسانی اظهار داشت: به طور مثال از ظرفیت موجود در مناسبت‌های مختلف جهت اطلاع‌رسانی همراه با برگزاری مراسمات و برنامه‌های عمومی با هدف پربارتر کردن اوقات فراغت شهروندان می‌توان استفاده کرد.

بدری افزود: شهرداری یک نهاد صرفاً خدماتی نیست و در کنار پرداخت به امور عمرانی نباید از اهمیت مسائل فرهنگی و تأثیرگذاری آن بر زندگی روزمره شهروندان غافل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری اردبیل نیز در این نشست از لحاظ شدن برنامه‌های اتاق فکر شهرداری و کارگروه‌های تخصصی زیرمجموعه این اتاق فکر در برنامه و بودجه سال 92 به صورت رسمی خبر داد.

وی یادآور شد: ماهیت جلسات اتاق فکر شهرداری اردبیل نشست خبری و مطبوعاتی نبوده و صرفاً دارای ماهیت مشورتی، هم‌اندیشی و هم‌افزایی دانش و تجربیات در ارتباط با مسائل اطلاع‌رسانی، فرهنگی، ورزشی و تفریحی و همچنین مباحث خدماتی و عمرانی خصوصاً آموزش شهروندی و ارتقای فرهنگ شهرنشینی می‌باشد.   

در ادامه این نشست سایر اعضای کارگروه نیز با قدردانی از تداوم برگزاری نشست‌های کارگروه فرهنگی و اطلاع‌رسانی شهری اتاق فکر شهرداری اردبیل به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در ارتباط با چگونگی استفاده از شیوه‌های نوین اطلاع‌رسانی پرداختند.

انتهای پیام/62001/غ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول