اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز تأکید کرد

تسریع در روند اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری در سال‌جاری

شهردار تبریز خواستار تسریع روند اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی خدماتی سال‌جاری از سوی شهرداری‌های مناطق و سازمان‌های تابعه شد.

تسریع در روند اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری در سال‌جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در جمع مدیران ارشد شهرداری تبریز با اشاره به تصویب نهایی لایحه بودجه سال‌جاری از سوی شورای اسلامی شهر و ابلاغ این بودجه از سوی شهرداری به مناطق و سازمان‌های تابعه افزود: با توجه به محدودیت فصل کاری در تبریز، سرما و برودت هوا در ماه‌های پایانی سال و نیز با توجه به لزوم تسریع در روند عمران و آبادانی شهر لازم است تا شهرداران مناطق و دیگر مدیران مجموعه شهرداری برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم در خصوص اجرای بدون وقفه پروژه‌های مصوب در قالب بودجه سالانه و نیز تسریع اجرای پروژه‌های نیمه تمام تلاش شبانه‌روزی داشته باشند.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود آغاز به موقع و سریع پروژه‌های عمرانی خدماتی شهرداری را زمینه‌ساز تحقق سریع اهداف و برنامه‌های توسعه شهری برشمرد و ابراز امیدواری کرد سال 92، سال تحقق اهداف توسعه شهری تبریز باشد.

نوین در عین حال خاطرنشان کرد: با وجود برودت هوای تبریز در سال گذشته، شهرداری تبریز، مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری تلاش گسترده‌ای برای فعال نگهداشتن طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی خدماتی در دست اجرا داشتند و خوشبختانه در نتیجه این تلاش‌ها بخش قابل توجهی از برنامه‌های عمرانی شهرداری در سال 91 محقق شد.

انتهای پیام/60001/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول