اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

شورای شهر امنای مردم و یاور شهرداری هستند

شهردار تبریز از اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان امنای مردم و یاوران مدیریت شهری یاد کرد.

شورای شهر امنای مردم و یاور شهرداری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین همزمان با 9 اردیبهشت سالروز استقرار شوراهای اسلامی شهر و روستا با اعلام اینکه این نهاد مدنی نماد بارز مردم سالاری دینی و تحقق اصل حاکمیت مردم بر تعیین سرنوشت خویش است، افزود: سه دوره از استقرار نهاد شوراها در کشور می‌گذرد و در این سال‌ها شوراهای شهر و روستا با وجود نوپا بودن و تجربه جدید مدیریتی و نظارتی در اداره شهرها و روستاها به ویژه کلانشهرها منشأ خدمات و تحولات گسترده و ماندگاری شده‌اند.

وی افزود: نمونه بارز این موفقیت‌ها در نظام مدیریت شورایی در سال‌های اخیر و در شهر تبریز همزمان با روی کار آمدن شورای سوم این شهر به منصه‌ظهور رسیده است.

شهردار تبریز با اشاره به اهداف کلان مدیریت شهری تبریز مرکب از شورای سوم و مدیریت فعلی شهرداری، در هشت سال گذشته خاطرنشان کرد: مدیریت فعلی شهرداری کلانشهر تبریز در کنار شورای اسلامی شهر و اعضای آن از آغازین روزهای استقرار در رأس مدیریت شهری تبریز، تلاش برای مدیریت با برنامه و هدفمند به منظور پاسخگویی به نیازها و مشکلات شهروندان و نیز رفع موانع و مشکلات شهری را سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی تاکید کرد: تا امروز نیز توسعه، عمران، آبادانی و تحول اساسی ایجاد شده در ساختار شهری، زندگی و رفاه عمومی شهروندان نتیجه استقرار این نوع از مدیریت در جای جای شهر بوده است.

شهردار تبریز با تأکید بر اینکه روند توسعه شهر در این سال‌ها در سایه تعامل میان شورا و شهرداری محقق شده، نتیجه این تعامل را تسریع روند توسعه تبریز دانست و افزود: خوشبختانه این نوع رویکرد و نگاه مدیریتی که با ثبات مدیریت شهری در این سال‌ها همراه بوده، تأثیر مستقیم خود را در تسریع روند عمران و آبادانی شهر و پیشبرد اهداف توسعه پایدار تبریز بر جای گذاشت.

نوین افزود: در حال حاضر کلانشهر تبریز در سایه تعامل و همدلی مثبت و همسو میان اعضای شورای شهر و شهرداری همچنین ایجاد بسترهای مناسب توسعه و پیشرفت توانسته است در کنار اجرای صدها طرح و پروژه عمرانی، خدماتی، فرهنگی، اجتماعی و رفاهی به عنوان الگوی موفقی در حوزه مدیریت شهری کشور تبدیل شود.

وی در ادامه با قدردانی از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های موثر و مثبت اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از برنامه‌ها و اقدامات شهرداری در این سال‌ها تصریح کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر اعضای شورای اسلامی شهر تبریز نهایت همکاری، همراهی و همسویی را با طرح‌ها، برنامه‌ها و لوایح تقدیمی شهرداری انجام داده‌اند.

شهردار تبریز تاکید کرد: اگر امروز موفقیت و پیشرفتی برای تبریز حاصل شده است، همه مرهون حمایت‌های اعضای دلسوز شورای شهر است.

نوین گفت: مدیریت ارشد شهرداری و تمام مدیران و پرسنل تلاشگر این مجموعه خود را مقید و ملزم به اجرای مصوبات و برنامه‌های ابلاغی شورای شهر و اعضای آن می‌دانند و همچنان بر عهد خود با منتخبان مردم در نهاد شورا در راستای توسعه زیربنایی و پایدار تبریز پایبند هستند و از هیچ کوششی برای تحقق اهداف توسعه تبریز فروگذار نخواهند بود.

انتهای پیام/60001/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول