اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم خبر داد

ارائه تسهیلات به واحدهای صنعتی قم از سوی بانک صادرات

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: ‌خدمات مالی اعتباری بانک صادرات قم در اختیار واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی قرار می‌گیرد.

ارائه تسهیلات به واحدهای صنعتی قم از سوی بانک صادرات

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، روح‌الله ابراهیمی در حاشیه بازدید مدیر شعب بانک صادرات استان از شهرک‌های صنعتی قم اظهار داشت: موقعیت شهرک‌های صنعتی، حجم سرمایه‌گذاری صورت گرفته و استقبال سرمایه‌گذاران بیانگر سودآور بودن استقرار در شهرک‌های صنعتی قم است.

وی افزود: رشد روزافزون شهرک‌های صنعتی سبب شد در کنار استقبال سرمایه‌گذاران، مراکز مالی و اعتباری نیز شرایط شهرک‌های صنعتی را مناسب و امن برای سرمایه‌گذاری بلند مدت ارزیابی ‌کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم اضافه کرد: طی سال‌های گذشته تفاهمنامه‌های مختلفی با مؤسسات مالی و اعتباری و بانک‌ها توسط این شرکت منعقد شد و خوشبختانه واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی و مؤسسات مالی و اعتباری از منافع ایجاد شده بهره‌مند شده‌اند.

وی ادامه داد: این روند در سالی که توسط رهبر انقلاب به عنوان حماسه اقتصادی نام‌گذاری شده نیز با قوت ادامه دارد و مدیران کشوری بانک صادرات و به تبع آن مدیر شعب استان بازدیدی از شهرک‌های چاپ و نشر ای سی تی و شکوهیه به عمل آوردند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: ارائه تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای صنعتی آماده بهره‌برداری و ایجاد شعب در سطح شهرک‌ها از مهم‌ترین مباحث مورد نظر بانک صادرات برای حمایت از واحدهای صنعتی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی گفت: در سال حماسه اقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی آمادگی دارد برای حمایت از واحدهای صنعتی هماهنگی‌های لازم با ادارات و مراکز خدماتی و پشتیبانی را برای بهره‌مندی واحدهای صنعتی انجام دهد.

انتهای پیام/78002/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول