اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد

پرداخت 37 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولید و صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: در سال گذشته 37 میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح نوسازی و تجدید ساختار صنایع به واحدهای تولیدی و صنعتی استان پرداخت شده است.

پرداخت 37 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولید و صنعتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، عباسعلی وفایی‌نژاد تأسیس صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در پشتیبانی از واحدهای تولیدی و صنعتی را یک اقدام ماندگار دانست.

وی بیان داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی با همکاری صندوق ضمانت از آن دسته از واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان که برای دریافت تسهیلات از بانک‌ها با مشکل وثیقه مواجه بوده‌اند، همکاری لازم را می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: تاکنون 110 طرح صنعتی از ظرفیت صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری برای تأمین وثیقه مورد نیاز بانک‌ها به منظور استفاده از تسهیلات این صندوق معرفی شده‌اند.

وفایی‌نژاد اظهار داشت: فراهم کردن سرمایه‌گذاری مناسب، به کوتاه کردن طرح ملی اشتغال‌زایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مهمترین هدف تشکیل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری است.

وی تصریح کرد: واحدهای تولیدی و صنعتی با استفاده از تسهیلات این صندوق در ارائه تولید محصول و رقابت در بازارهای داخلی و بین‌المللی، موجب خودکفایی صنعت و تولید داخلی نسبت به ورود کالاهای خارجی خواهند شد.

حضور 12 واحد تولیدی و صنعتی در نمایشگاه بین المللی تهران

وفایی‌نژاد با اشاره به نقش نمایشگاه در ارائه توانمندی واحدهای تولیدی و صنعتی گفت: حضور و مشارکت در نمایشگاه موجب افزایش توان رقابتی در بازارهای بین‌المللی، معرفی کالا و ارائه توانمندی داخلی می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اظهار داشت: 12 واحد تولیدی و صنعتی به نمایندگی از واحدهای مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در نمایشگاه بین المللی صادرات که از هفتم تا 10 اردیبهشت در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، شرکت کردند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران همچنین از پرداخت تسهیلات 37 میلیارد ریالی طرح نوسازی و تجدید ساختار صنایع به واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

وفایی‌نژاد با اشاره به پرداخت تسهیلات طرح نوسازی و تجدید ساختار صنایع به واحدهای تولیدی گفت: طرح نوسازی و تجدید ساختار صنایع به آن دسته از واحدهای تولیدی و صنعتی که زیر 50 نفر اشتغال ایجاد کرده باشند، پرداخت می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌هـای صنعتی مازندران افزود: در واقع هدف از پرداخت تسهیلات طرح نوسازی اجرای طرح‌ها، رفع عارضه‌های واحدهای صنعتی و اجرای مناسب طرح، اصلاح، بهینه‌سازی و افزایش بهره‌وری و تولید است.

وفایی‌نژاد اظهار داشت: در سال گذشته 37 میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح نوسازی و تجدید ساختار صنایع به واحدهای تولیدی و صنعتی استان پرداخت شده است.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول