اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی خبر داد

انتخاب 3 معلم نمونه کشوری از آذربایجان غربی

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: سه نفر از معلمان آذربایجان غربی به عنوان معلم نمونه کشوری شناخته شدند.

انتخاب 3 معلم نمونه کشوری از آذربایجان غربی

محمدرضا حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در آذربایجان غربی پس از بررسی 4 هزار و 727 پرونده از معلمان شرکت کننده در طرح انتخاب معلم نمونه، سه نفر به عنوان معلم نمونه کشوری، 63 نفر معلم نمونه استانی و 748 نفر به عنوان معلم نمونه منطقه‌ای انتخاب شدند.

وی با اشاره به مهم‌ترین اقدامات انجام شده در این زمینه، تصریح کرد: نشست داخلی اعضای مرتبط کاری معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی استان با هدف برنامه‌ریزی های اولیه برای اجرای شیوه‌نامه در سال جدید، برگزاری جلسه توجیهی دبیران و مسئولان دبیرخانه‌های ستادهای مناطق با هدف توجیه و اجرای مطلوب شیوه‌نامه انتخاب معلم نمونه، تخصیص سهمیه منطقه ای بر اساس ضوابط مندرج در شیوه‌نامه و اعلام به مناطق و بازدید از ستادهای مناطق و بررسی پرونده‌ها و روند اجرای برنامه‌های ستاد بزرگداشت مقام معلم 24 منطقه و شهرستان از مهم‌ترین اقدامات انجام گرفته در این زمینه است.

حسن‌زاده با اشاره به دیگر اقدامات انجام گرفته در این زمینه، افزود: تهیه بانک اطلاعاتی مدون و منسجم برای ستاد بزرگداشت مقام معلم، تشکیل گروه داوران و ناظران در ارتباط با پرونده‌های متقاضیان معلم نمونه و برگزاری نشست‌های اختصاصی با داوران برای بررسی شیوه‌نامه با توجه به تغییرات اعمال شده در سال جدید از دیگر برنامه‌هایی است که در این زمینه اجرایی شده است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های هفته معلم، گفت: برگزاری همایش فرهنگیان بسیجی، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگر فرهنگی، دیدار با مقام معظم رهبری و برگزاری نمایشگاه فرهنگی و هنری توسط معاونت پرورشی آموزش و پرورش آذربایجان غربی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته معلم در آذربایجان غربی اجرایی می‌شوند.

انتهای پیام/61001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول