اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس هیئت سوارکاری همدان:

جام بزرگداشت مقام معلم در همدان برگزار می‌شود

رییس هیئت سوارکاری همدان گفت: در هفته آینده به مناسبت گرامیداشت مقام معلم یک دوره مسابقه سوارکاری با عنوان جام بزرگداشت مقام معلم در همدان برگزار می‌شود.

جام بزرگداشت مقام معلم در همدان برگزار می‌شود

سیدوحید برقعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره برگزاری جام بزرگداشت مقام معلم در همدان اظهار داشت: جمعه هفته آینده به مناسبت گرامیداشت هفته معلم یک دوره مسابقه با عنوان جام بزرگداشت معلم در شهر همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مسابقه از دو تن از پیشکسوتان و مربیان قدیم که مربی تمام مربیان و سوارکاران استان همدان هستند و همه ما مدیون آنها هستیم تقدیر می‌شود.

رییس هیئت ورزش‌های همگانی همدان با اشاره به تقویم ورزشی سال 92 هیئت سوارکاری همدان بیان کرد: در روزهای آینده جلسه‌ای را با معاون امور توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان همدان برگزار خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه تقویم ورزشی سال 92 مورد بررسی قرار خواهد گرفت و پس از مشخص شدن این تقویم آن را برای مشاهده علاقه‌مندان در سایت هیئت سوارکاری همدان قرار خواهیم داد.

برقعی درباره تقویم سه ماهه نخست سال جاری بیان کرد: ما تا به امروز دو مسابقه را در شهر همدان به مناسبت روز ملی فناوری هسته‌ای و جام ارتش برگزار کرده‌ایم.

وی با اشاره به شرکت هیئت سوارکاری همدان در جام البرز به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: این مسابقات در تاریخ 26 و 27 اردیبهشت در باشگاه سوارکاری فرمان‌آرا و در رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان (120 سانتیمتر اسب‌های خارجی و ایرانی)، مالکین، اسبهای ایرانی تولید داخلی (120 سانتیمتر) و رده بزرگسالان (130 سانتیمتر – جام) در استان البرز برگزار می‌شود که تمام سوارکاران ما در این مسابقات به صورت فعال شرکت خواهند کرد.

برقعی درباره برگزاری انتخابات هیئت سوارکاری همدان با بیان اینکه آمادگی برگزاری این انتخابات را در اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد ماه داریم، افزود: برگزاری این انتخابات بستگی به نظر مدیرکل ورزش و جوانان همدان و سرپرست فدراسیون سوارکاری دارد.

وی تصریح کرد: هیئت سوارکاری همدان با تعاملی که با باشگاه‌های مختلفی سوارکاری داشته قصد دارد در باشگاه‌های ایثار، شبدیس، آذرخش خدمات بسیار خوبی را در سال جدید ارائه دهد.

انتهای‌پیام/89018/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول