اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی خبر داد

برگزاری مرحله چهارم تور دوچرخه‌‌سواری بین‌المللی در مسیر خوی به ارس

فرماندار خوی گفت: مرحله چهارم تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) در سال 2013 مسیر شهرستان خوی تا منطقه آزاد تجاری ارس را طی می‌کند.

برگزاری مرحله چهارم تور دوچرخه‌‌سواری بین‌المللی در مسیر خوی به ارس

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی غلامحسین عماری صبح امروز در جلسه هماهنگی و تشکیل کمیته‌های ستاد تور دوچرخه سواری در شهرستان خوی، اظهار داشت: دوچرخه سواران در بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری بین‌المللی ایران (آذربایجان) که یک خرداد تا ششم خرداد ماه امسال ادامه می‌یابد مسیر خوی تا منطقه آزاد تجاری را رکاب می‌زنند.

وی با اشاره به نحوه برگزاری این دوره از مسابقات، تصریح کرد: تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران (آذربایجان) در سال 2013 در شش مرحله در حال برگزاری است.

عماری مسیر شهرستان خوی تا منطقه آزاد تجاری ارس را 152 کیلومتر اعلام کرد و افزود: فرمانداری خوی با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم در حوزه استحفاظی این شهر زمینه برگزاری هر چه بهتر این مسابقات را ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه برگزاری این مسابقات فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان است، گفت: با توجه به حضور دوچرخه‌سواران از 14 کشور دنیا، لازم است نسبت به معرفی ظرفیت‌های این شهرستان در بخش گردشگری اقدام شود.

بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری بین‌المللی ایران (آذربایجان) در مسیر استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

این تور دوچرخه‌سواری در شش مرحله برگزار و طی آن افراد شرکت‌کننده در این مسابقات در مرحله اول مسیر 128 کیلومتر تبریز به مراغه، در مرحله دوم مسیر مراغه به ارومیه، در مرحله سوم مسیر ارومیه به خوی، مرحله چهارم مسیر خوی به منطقه آزاد تجاری ارس را به مسافت 152 کیلومتر، مرحله پنجم منطقه آزاد تجاری ارس به طرف پیست اسکی سهند تبریز را رکاب می‌زنند و نهایتاً در مرحله ششم که مرحله نهایی این مسابقات خواهد بود شاهد رکاب‌زنی دوچرخه‌سواران در داخل شهر تبریز به صورت کریتیریوم به مسافت 100 کیلومتر خواهیم بود.

انتهای پیام/61001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول