اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران:

خودکفایی اولویت شرکت پایانه‌های نفتی ایران است

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: تلاش برای اعتلای نظام اسلامی و خودکفایی در عرصه‌های مختلف اولویت شرکت پایانه‌های نفتی ایران است.

خودکفایی اولویت شرکت پایانه‌های نفتی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر سید پیروز موسوی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار داشت: مقام معظم رهبری با دوراندیشی و درایت امسال را به نام حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری کردند و باید در عرصه صنعت با تلاش و کوشش این شعار را عملی کنیم.

وی بیان کرد: جهادگران صنعت نفت در نقاط مختلف کشور عزم خود را برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری جزم کرده‌اند و در سال حماسه سیاسی و اقتصادی نهایت تلاش خود را برای توسعه و پیشرفت به کار می‌گیرند.

مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران با تبریک روز کار و کارگر جهاد خودکفایی را اولویت اصلی این شرکت در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اعلام کرد و گفت: شرکت پایانه‌های نفتی ایران برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی و تعالی سازمانی صنعت نفت در سال جاری تلاش خواهد کرد.

موسوی گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران که با هدایت‌های نورانی امام راحل به‌بار نشست، با رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، سبب گسترش فرهنگ متعالی کار و جهاد برای توسعه و پویایی جامعه اسلامی و موجب کشف و بروز استعدادها و اندیشه‌های خلاق و سرشار از نبوغ فکری و اثربخش شد، تا جایی که امروز به فضل الهی و با عنایت خاص حضرت ولی عصر (عج) جوانان برومند ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف کار و سازندگی، افتخارهای  چشمگیر و ارزشمندی را به ثمر رسانده‌اند که  بی شک بخش وسیعی از آن، مرهون کوشش و مجاهدت قشر کارگر به عنوان نیروی محرکه چرخ اقتصاد ایران اسلامی است.

موسوی گفت: کار و تلاش به عنوان عامل سعادت و رستگاری دنیوی و اخروی از نمودهای شکرگزاری از الطاف الهی است و دین مبین اسلام، این جوهره اصلی تحول جامعه را همواره مورد تکریم قرار داده و مردم را به سوی آن دعوت کرده است.

مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران تصریح کرد: قرآن کریم نیز افرادی را که در زمین و دریا برای کسب روزی حلال تلاش می‌کنند تحسین کرده و آنان را با کسانی که در راه خدا جهاد می‌کنند برابر دانسته و قداست کار و مجاهدت را تا مرتبه اعلای شهادت و جهاد در راه خدا اعتلاء بخشیده است.

انتهای پیام/66006/غ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول