اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس:

مسئولان وظیفه دارند با حضور در بین مردم مشکلات را لمس کنند

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان وظیفه دارند با حضور در بین مردم مشکلات را لمس کنند.

مسئولان وظیفه دارند با حضور در بین مردم مشکلات را لمس کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد در دیدار با مردم محله حسین‌آباد شمالی اظهار داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه مسئولین است که در کنار مردم حضور پیدا کنند و هیچگونه منتی بر آن‌ها نیست.

وی ضمن قدردانی از مردم به‌ خاطر بازگو کردن مطالباتشان به‌ صورت شفاف در حضور مسئولین افزود: برای ما افتخار است که مردم محله حسین‌آباد در کنار مسئولین می‌ایستند و مشکلات خود را بیان و مطالبه می‌کنند.

موسوی‌نژاد یادآور شد: مردم محلات محروم شهر برازجان اگر چیزی می‌خواهند زیاده‌خواهی نیست بلکه حق آن‌هاست و مسئولین باید در راستای تامین آن‌ها گام بردارند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه باید برای احقاق حقوق خود حرف بزنند و مطالبه کنند و از مسئولین بخواهند تا مشکلات را حل کنند.

موسوی‌نژاد ضمن تقدیر از مسئولین اجرایی که در جلسات دیدار مردمی شرکت کرده و انتقاد از برخی از مسئولینی که در این جلسات غیبت می‌کنند گفت: مسئولین باید به‌صورت صریح و شفاف عملکرد خود را برای مردم بازگو کرده و در مقابل خواسته‌های مردم پاسخگو باشند.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در خانه ملت تاکید کرد: مسئول به هر مقامی که برسد باید در بین مردم حاضر شود و غرور در مقابل مردم اقدامی طاغوتی است زیرا میزهایی که مسئولین دارند متعلق به آن‌ها نیست بلکه مردم برای آن خون و جان دادند.

رئیس فراکسیون نمایندگان استان‌های جنوبی کشور مسئولین را به مردمداری و توجه ویژه به مردم محروم و مستضعف توصیه کرد و افزود: دلیلی ندارد وقتی مسئولی کار خود را به‌درستی انجام داده و مشکلی در عملکرد او نباشد از حضور در بین مردم ترس داشته باشد؛ مسئولی اگر از این کار عاجز است باید جای خود را به شخص لایق‌تری بدهد.

موسوی‌نژاد گفت: افتخار می‌کنیم که همواره در کنار مردم به‌ویژه در مناطق محروم حضور داشته‌ایم؛ به فضل و مدد الهی برای توسعه شهرستان و رفع مشکلات مردم از هیچ کوششی دریغ نکرده و تمام توان خود را در این راستا به ‌کار خواهیم بست.

انتهای پیام/2452/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول