اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس:

اشتباه نکردیم به احمدی‌نژاد رای دادیم/سکوت در مقابل اشتباهات دولت جایز نیست

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اشتباه نکردیم در سال 84 به احمدی‌نژاد رای دادیم، گفت: اگر ما دست روی دست بگذاریم و در مقابل اشتباهات دولت سکوت کنیم، مرتکب اشتباه شده‌ایم.

اشتباه نکردیم به احمدی‌نژاد رای دادیم/سکوت در مقابل اشتباهات دولت جایز نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد ظهر امروز در جمع بسیجیان شهر دلوار با تشریح شرایط کنونی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه داشته‌های نظام جمهوری اسلامی نفت و گاز و ذخایر هیدروکربنی، صنعت یا انرژی هسته‌ای نیست، تاکید کرد: سرمایه‌های ما و آنچه که به صورت پایدار در نظام وجود دارد، اعتقاد و باور مردم است که موجب شده همیشه دشمنی‌هایی با آن به وجود آید.

موسوی‌نژاد گفت: نظام جمهوری اسلامی با توجه به وضعیت و موقعیتی که در دنیا دارد و به واسطه تعیین‌کنندگی و اثرگذاری آن همیشه مورد هجمه و طمع بیگانگان قرار گرفته است.

موسوی‌نژاد افزود: اینکه می‌بینیم هر روز اتهام یا تحریمی علیه نظام ما ایجاد می‌کنند، در جهت تخریب، خنثی سازی و به انفعال کشاندن آن است و اگر این نظام در دنیا تاثیرگذاری نداشت، کاری با آن نداشتند.

شاخص‌های انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری

عضو کمیسیون انرژی مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح شاخص‌های انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری گفت: افراد تا زمانی برای مردم قابل احترام هستند که بر اساس اصول و برمدار ولایت حرکت کنند و زمانی که مسیر را کج رفتند مردم نیز سکوت نکرده و در مقابل آنها می‌ایستند.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: ما اعلام می‌کنیم که با افتخار در سال‌های 84 و 88 بر اساس تکلیف به آقای احمدی نژاد رأی دادیم و در آن زمان اشتباه نکردیم بلکه در مقابل کسانی‌که امروز اشتباه می‌کنند می‌ایستیم و اکنون اگر سکوت کنیم، اشتباه کرده‌ایم.

این نماینده اصولگرای مجلس نهم گفت: در حال حاضر اگر ما دست روی دست بگذاریم و در مقابل اشتباهات دولت سکوت کنیم، مرتکب اشتباه شده‌ایم.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح ابعاد و زوایای اصولگرایی اظهار داشت: اصولگرایی حزب و گروه نیست، بلکه یک تفکر است که دین اسلام و امام(ره) آن را برای ما تبیین کرده‌اند و هرکس براساس این اصول و معیارها حرکت کند، برای ما ارزشمند است.

موسوی نژاد اضافه کرد: این نوع تقسیم بندی اشتباه است که بگوییم جناح اصولگرا و جناح اصلاح طلب، بلکه تفکر اصولگرایی به معنای تفکر انقلابی و جریان فکری بر پایه اصول و اعتقادات اسلامی و تفکر غیر اصولگرایی وجود دارد.

برخی مشکلات اقتصادی به دلیل تصمیم‌گیری‌های ضعیف دولت است

وی گفت: هرکس بر اساس ارزش‌ها، معیارها و مبانی حقیقی اصولگرایی و انقلاب و اسلام حرکت کند، اصولگراست حتی اگر عنوان اصلاح طلبی داشته باشد.

نماینده دشتستان افزود: افرادی وجود دارند که عنوان اصولگرایی دارند ولی با تصمیمات و رفتارهای خود به اسلام و انقلاب ضربه می‌زنند و نتیجه کار آنها با غیر اصولگراها برابر است فقط شدت ضربه‌ای که به نظام وارد می‌کنند، متفاوت است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی درخصوص مشکلات اقتصادی و تورم نیز گفت: بخشی از مشکلات معیشتی که برای مردم به وجود آمده است، به‌دلیل تحریم‌ها و بخش دیگری از آن به‌دلیل برخی ناکارآمدی‌ها و تصمیم گیری‌های ضعیف تیم اقتصادی دولت است.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول