اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس:

گازرسانی به بوشکان و ارم دشتستان تصویب شد

نماینده مردم دشتستان در مجلس از تصویب عملیات گازرسانی به بوشکان و ارم دشتستان خبر داد.

گازرسانی به بوشکان و ارم دشتستان تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد شامگاه پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم و رفع مشکلات این عزیزان از مهم‌ترین مسایل است و همه مسئولان باید در این مسیر اهتمام ورزند.

وی افزود: گازرسانی به مناطق مختلف دشتستان از مهم‌ترین اولویت‌های شهرستان است و مسئولان شرکت گاز استان باید در این راستا تلاش بیشتری کنند.

موسوی‌نژاد با اشاره به روند گازرسانی به بخش‌های بوشکان و ارم دشتستان خاطر نشان کرد: ایجاد شبکه گاز خانگی برای شهرها و روستاهای بخش بوشکان و ارم از مصوبات سفر استانی اخیر هیئت دولت به استان بوشهر بود که عملیاتی شدن آن با تأخیر مواجه شده است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از تصویب گازرسانی به بوشکان و ارم دشتستان خبر داد و تصریح کرد: با پیگیری‌های به‌ عمل آمده و انتقال مشکلات مردم و نشست‌های متعدد با مسئولان وزارت نفت، عملیاتی شدن گازرسانی به این مناطق در هیئت‌مدیره شرکت ملی گاز ایران به تصویب رسید.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه مبلغ 100 میلیارد ریال برای تخصیص در بودجه سال 92 پیشنهاد داده شده است، گفت: امیدواریم این مبلغ در ردیف بودجه‌ای سال جاری قرار گرفته و هر چه زودتر در اختیار شرکت گاز دشتستان قرار بگیرد تا عملیات اجرایی شروع و مردم از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: با توجه به برآوردهای انجام شده و قول‌هایی که مسئولان اجرایی داده‌اند، امیدواریم تا پایان امسال شاهد پایان عملیات گازرسانی به بخش‌های بوشکان و ارم باشیم.

موسوی‌نژاد در پایان بیان داشت: هم‌اکنون شهرهای برازجان، آبپخش، دالکی، سعدآباد و شبانکاره گازکشی شده‌اند و عملیات گازرسانی به وحدتیه نیز توسط شرکت گاز در دست اجراست.

انتهای پیام/2452/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول