اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس تأکید کرد

لزوم توزیع صحیح و دقیق اقلام و کمک‌های مردمی در مناطق زلزله‌زده

نماینده مردم دشتستان در مجلس بر لزوم توزیع صحیح و دقیق اقلام و کمک‌های مردمی تأکید کرد.

لزوم توزیع صحیح و دقیق اقلام و کمک‌های مردمی در مناطق زلزله‌زده

حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با اشاره به وقوع زلزله شهرستان دشتی و با تسلیت به مصیبت‌دیدگان این حادثه اظهار داشت: حضور مسئولان ارشد کشور و همچنین حضور نماینده مقام معظم رهبری در این منطقه نشان‌دهنده توجه ویژه مسئولان به این حادثه است.

وی افزود: وقوع این حادثه همه را متألم کرد و باید برای جبران خسارات وارده به زلزله‌زدگان از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل موجود به نحو مطلوب بهره ببریم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با پیگیری‌های به ‌عمل آورده به‌ منظور جبران خسارت زلزله‌زدگان شهرستان دشتی خاطر نشان کرد: به ‌طور جدی از طریق مسئولان مختلف در حال رایزنی برای جبران خسارت مناطق سیل‌زده دشتستان و زلزله‌زده دشتی هستیم و در این زمینه نتایج خوبی هم به‌ دست آمده است.

موسوی‌نژاد بر لزوم تسریع در خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان دشتی تأکید کرد و یادآور شد: باید بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات به مردم زلزله‌زده شهرستان دشتی ارائه شود و مسئولان باید شبانه‌روزی برای جبران خسارات وارد آمده تلاش و فعالیت کنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم ولی‌نعمتان مسئولان هستند و مسئولان باید خود را خادم آنها بدانند و از هیچ کوششی برای خدمت‌رسانی به آنها به ‌ویژه در مناطق محروم و روستاها دریغ نکنند.

موسوی‌نژاد، تسریع در تهیه مسکن برای مردم خسارت‌دیده را مهم‌ترین موضوع عنوان کرد و افزود: با توجه به فصل گرما تأمین سرپناه‌هایی که دارای وسایل سرمایشی باشد، ضروری است.

وی اضافه کرد: نحوه برخورد نیروهای امدادی و امنیتی و نظامی با مردم باید مورد توجه قرار گیرد و با توجه به شرایط نامساعد مردم و خستگی نیروها در این ایام باید دقت بیشتری در این زمینه به‌ عمل آورند.

موسوی‌نژاد گفت: حل مشکلات امنیتی مردم و همچنین تأمین سرویس بهداشتی برای زلزله‌زدگان باید مورد تأکید قرار گیرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توزیع صحیح و دقیق اقلام و کمک‌های مردمی تأکید کرد و افزود: تسریع در بازسازی منازل مسکونی و زیرساخت‌های شهری، بازگشایی برخی از معابر، رسیدگی به وضعیت مصدومینی که نیاز به مراقبت بیشتر دارند و همدردی بیشتر با مردم نیز باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام/2452/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول