اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس:

مردم از تورم و گرانی گلایه‌های شدیدی دارند

نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: مردم از تورم و گرانی گلایه‌های شدیدی دارند.

مردم از تورم و گرانی گلایه‌های شدیدی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان به نقل از روابط عمومی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد در مخالفت با بررسی فوریتی طرح "ساماندهی انتخابات‌ها در صحن علنی مجلس" اظهار داشت: به اعتقاد ما این طرح دارای اولویت نبوده و باید پرسید با توجه به وضعیت کشور آیا طرح‌های اولویت‌دار دیگری وجود ندارد که آنها را مطرح کنیم.

وی افزود: حدود شش ماه قبل سه طرح در ارتباط با اقتصاد و معیشت و زندگی مردم به مجلس ارائه کردیم ولی تاکنون بررسی نشده‌اند؛ چطور ما در ارتباط با انتخابات داخلی مجلس که در شرایط فعلی ضرورتی ندارد باید طرح فوریتی را مورد بررسی قرار دهیم.

موسوی‌نژاد با بیان اینکه بررسی این طرح برای زمان شروع دوره مجلس یعنی وقتی که نمایندگان شناختی نسبت به همدیگر و سوابق همکاران خود ندارند خوب است، گفت: اکنون ضرورتی برای بررسی این طرح وجود ندارد؛ اگر اتفاق بیفتد خوب است و اگر اتفاق نیفتد هم مشکلی پیش نمی‌آید زیرا جزو اولویت‌های اول کشور نیست و می‌توان آن را به بعد موکول کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: نمایندگان مجلس پس از گذشت ماه‌ها از شروع دوره نهم معاشراتی با هم داشته و در جلسات مختلف کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها نظرات و مباحث یکدیگر را شنیده‌اند و آشنایی کامل با هم پیدا کرده‌اند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: در اولویت قرار دادن طرح‌هایی که ضرورتی برای جامعه و مردم ندارد کار نادرستی است و اکنون طرح‌های فوریت‌دار در رابطه با زندگی مردم وجود ندارد که باید اول آنها بررسی شده تا مشکلات مردم حل شود.

وی با تاکید بر اینکه مردم از تورم و گرانی گلایه‌های شدیدی دارند گفت: هیئت رئیسه نسبت به این مهم دقت بیشتری داشته باشد و طرح‌هایی را شناسایی و ارائه کند که ارتباط بیشتری با معیشت مردم داشته باشد.

موسوی‌نژاد از رئیس مجلس نیز خواست تا مسئولان نظارتی و اداره قوانین مجلس را مامور کند که طرح‌ها را بر اساس وضعیت جامعه شناسایی و اولویت‌بندی کنند.

انتهای پیام/2452/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول